Za 23 let 23 dejstev o meni.

Danes praznujem svoj rojstni dan. Zato sem se odločila, da z vami delim nekaj dejstev o meni, da me boste lahko še bolj spoznale osebo, ki ustvarja tale blog. Torej za 23 rojstni dan z vami delim 23 dejstev o meni.



1 Prvič sem blog pisala na spletni strani revije Smrklja (ko je ta še obstajala). Takrat sem bila precej neredna blogerka in objavila le nekaj blogov. Potem sem si račun naredila na Wordpressu, ampak dlje od tega nisem prišla.


2 Moja spodbuda za začetek pisanja bloga je bila Vanja, ki jo najdeš na blogu It’s all about makeup and passion. Prav ona je tudi tista, ki mi vedno pove o vseh (ne)pravih odločitvah na blogu in kaj se da še izboljšati.


3 Bi pisala blog v angleščini? Bi. Edina težava pri tem je da mi tuji jeziki ne ležijo preveč. Kar se je poznalo tudi pri ocenah, predvsem v srednji šoli.


4 Vejice. Moje vejice so povsod kamor ni treba ali pa jih polovica manjka. Zato so bili moji spisi vedno lepo rdeče obarvani, prav tako pa sem zaradi vejic pogosto dobila oceno nižje, kot bi jo sicer.


5 Obožujem velika mesta. London, New York, Pariz. Mesta, ki sem jih obiskala in jih zagotovo še bom. Upam da bom v katerem od teh mest nekoč tudi živela.


6 Ko sem bila mlajša sem si želela biti igralka. Sanjala sem o AGRFT, velikih filmskih vlogah in se udeležila celo nekaj neuspešnih avdicij. Sedaj želje po igralstvu nimam več. :)


7 Nora sem na tigre. Če bi ga lahko imela za hišnega ljubljenčka bi ga zagotovo imela. Tako pa se bom zadovoljila z manjšimi mačkami. Na mojem seznamu so trenutno bengalka, savanka in navadna črna mačka.


8 Preden sem se vpisala na kozmetologijo, sem bila trdno prepričana da bom študirala psihologijo. Svoje mnenje sem spremenila, ker se mi je zdel na informativnih dnevih študij dolgočasen.


9 Sem ena od redkih ljudi, ki jim je matematika pri srcu. Čeprav nisem ‘naraven talent’ zanjo, mi je računanje in risanje grafov vseeno pri srcu.


10 Svoje mobilne telefone običajno menjujem na leto pa pol, ker se jih preprosto naveličam. Sedaj me prav zanima koliko časa bom zdržala s trenutnim telefonom.


11 Obožujem Taylor Swift. Nimam vseh sten polepljenih z njenimi posterji, imam pa rada njeno glasbo in všeč mi je, ker ima rada mačke.


12 Moj najljubši rojstni dan je bil moj 13 rojstni dan. Zagotovo nepozabno praznovanje.


13 Ne maram klicati ljudi, ki jih ne poznam po telefonu. Čeprav vem, da človek na drugi strani ne grize imam še vedno neprijeten občutek. Zato kadar le lahko pošljem ali sms ali pa elektronsko sporočilo.


14 Obožujem branje knjig. Knjiga, ki sem jo prvo prebrala in je v meni vzbudila željo po branju je bila knjiga Ali veš, koliko te imam rad?, ki je še vedno zelo popularna.


15 Moja najljubša otroška knjiga je Doktor Belko in govori o psu, ki je obiskoval bolne otroke in jim dajal energijo, da so ozdraveli.


16 Sem oboževalka Harry-ja Potter-ja. Prebrala sem vseh sedem knjig in si ogledala vseh sedem filmov. In še vedno, ko se vrnem k branju knjig se počutim kot doma.


17 V osnovni šoli sem tek sovražila. Sovražila sem Cooperjev test in tek na 1000m. Vse se je spremenilo, ko sva se s prijateljico odločili da se udeleživa DM teka in sem začela teči zase. Takrat sem v teku končno začela uživati in sedaj ne morem brez njega, saj je nekaj kar me sprosti odpravi slabo voljo.


18 Sem kraljica drame. Iz najmanjše stvari znam narediti dramo in na koncu ugotoviti, da je bila reakcija pretirana.


19 Nora sem na Viseart palete senčil. Če bi imela dovolj denarja bi si kupila popolnoma vse, ki so trenutno na trgu.


20 Ne maram selfijev. Zato jih je pri meni tako na blogu, kot tudi na Instagramu težko najti.


21 Poleg mačk obožujem tudi pse. In ja sem ena od tistih oseb, ki bo prej pozdravila psa kot človeka.


22 Obožujem plišaste igračke. Čeprav imam na svoji postelji le svojega najljubšega medveda so ostali pospravljeni na dveh policah.


23 Ko sem bila mlajša in sem v enem filmu videla žensko, ki je samozavestno nosila škornje čez kolena, sem vedela da jih bom enkrat imela tudi jaz.. Še vedno se spomnim, da je takrat ta igralka (oseba v filmu) izjavila, da je postala FBI agentka, samo zato da bi lahko nosila te škornje ali nekaj v tem smislu. Od takrat sem si noro želela take škornje, vendar jih zaradi širine svojih meč nikakor nisem dobila. In letos sem jih končno dobila, in to v New Yorku.

foto: Andraž Martinšek

5 komentarjev

  1. Zanimiva objava! :) 13 sem tudi jaz, haha. Pa vejice, oh ja... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s. Vse najboljše za rojstni dan! :)

      Izbriši
    2. Hvala! :)

      Uff to je dober občutek, ko veš da nisi edini, ki ga matrajo vejice :)

      Izbriši
  2. Malce z zamudo pa vendar: VSE NAJBOLJŠE IN NAJLEPŠE! Joooj, kako zanimivo je bilo prebrati toliko dejstev. Ravno zdaj se sprašujem zakaj sem komaj zdaj odkrila tvoj blog - definitivno te bom od zdaj bolj pogosto spremljala!

    V veliko točkah se najdem tudi jaz : antitalent za postavljanje vejice, mixed feelings ali bi pisala tudi v angleščini ali ne (bilo bi pomojem kar precej napak - ne obvladam časov), obožuuuuujem Harry Potterja, obožujem mačke in pse (večjih se sicer malce bojim - mogoče zaradi svoje velikosti haha. Beri: Hobbit), obožujem branje knjih, trenutno berem knjigo z naslovom Agnes. Prav tako tudi jaz obožujem plišeke in vedno ko pogledam v kot postelje se vprašam koliko sem dejansko stara, haha... In seveda drama queen.

    Odlična objava,

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Če so pa pliški tok luštni no, pa lej vedno smo mladi, če ne po datumu na osebni, pa po srcu ;)

      Izbriši