Starter pack: Kako se izogniti pisanju diplomske naloge?

Danes sva s prijateljico klepetali in se pogovarjali o pisanju diplomske in predvsem mojem izogibanju pisanja le-te, ker imam seveda 3000 stvari za narediti. Povedati moram da sem bila precej prepričana, da bo moja diploma napisana do konca februarja. No mislim da se bo ta rok premaknil za mesec ali dva naprej, ker čas namenjam vsem drugim stvarem razen njej. Pa tudi po tiho še vedno upam, da se me bo naveličala čakati in se bo napisala sama (#večnioptimist).



Facebook (in ostali portali)
Svoj dragocen čas zapravljam na Facebooku in vsaj trikrat pregledam časovnico, preberem kakšen članek (včasih tudi takega, ki sem ga že prebrala) ali pa klepetam s katero od prijateljic. Kakorkoli, zagotovo produktivno zapravljanje prostega časa.  Poleg tega je nujno prebrati še vse zanimive in malo manj zanimive novice na slovenskih portalih.

Študentsko delo
Dokler nimaš študentskega dela imaš preveč časa in se ne lotiš pisanja, ko dobiš študentsko delo pa se ti spet ne da, ker si preveč utrujen. Torej spet končam na Facebooku in ostalih spletnih straneh.

Pospravljanje
Kdaj je soba najbolj pospravljena? Takrat, ko se je potrebno učiti ali pisati seminarsko nalogo. Kar naenkrat začne motiti vsak najmanjši prahec, ki ga prej sploh opazil nisi. Hkrati pa ugotoviš, da je potrebno pospraviti še kakšen drugi prostor v hiši. Rezultat: Vse je pospravljeno, o diplomi pa ne duha ne sluha.

Serije
Kmalu bo sredina februarja in serije, ki jih sama spremljam, predvajajo nove dele. Torej je seveda nujno pogledati vsak del takoj ko pride ven in spet gre čas namenjen diplomi.

Športanje
Šport je pomemben del mojega življenja in če moram izbirati med pisanjem diplome in sprehodom, bom zagotovo izbrala slednje. Pač med telovadbo zagotovo veliko bolj uživam kot med samim pisanjem.

Blog
No konec koncev je tu moj blog tisto mašilo, ki včasih pride prav, da mi se izognem pisanju diplome. Ker je seveda lažje napisati blog, kot pa pisati diplomo in brskati med članki in jih prevajati. Kot to počnem sedaj. ;)

Tečaj
Ker pa seveda vsi našteti razlogi ne zapolnijo dovolj mojega časa, sem si seveda omislila, da naredim še en tečaj, ki bo zapolnil moje vikende do konca marca. Torej še manj časa za diplomo.

Seveda bom blog updejtala in sporočila, ko bo diploma napisana. :)

Ni komentarjev