Wish lista 'cute' izdelkov

Vsaka ima želje in več blogov kot prebereš, več stvari dodaš na svojo listo želja. Ker se nakupu kozmetičnih izdelkov trenutno izogibam (želim nekoliko zmanjšati svoje zaloge kozmetike, čeprav imam kar nekaj novih izdelkov že ogledanih). Zato sem tokrat sestavila listo izdelkov, ki si jih želim in niso povezani s kozmetiko. Kje sem dobila ideje za te izdelke? Ob ogledu blogov in preveč Instagram fotk. 

Ecoffee cup
V ZDA sem si kupila en res res lušten lonček, ki je primeren za vse napitke. Ima pa dve napaki, in sicer velik je in na letalu, ko sem imela noter vodo mi je stekla ven (hvala bogu, da je vodo vpila torbica od tablice in majica (tablica je na srečo ostala suha)). Zato imam sedaj za vodo steklenico, ampak vseeno bi rada imela eno manjšo skodelico s pokrovom za čaj ali kavo za na pot. Tudi iz razloga, da se mi vedno mudi (saj vam je znano - odpravljanje zadnji trenutek, samo še 5 min v postelji). Poleg tega pa so ti lončki lepi in so tudi manjše velikosti, saj imajo poleg tistega za 400 ml, tudi dva manjša z 355 ml in 250 ml. Sama bi si izbrala tega, ki je v velikosti 250 ml. 
vir
Skodelica s pozitivnim napisom
Tole idejo za skodelico sem dobila, ko sem si ogledovala slike na Instagramu. Skodelice so preproste, čudovite, odličen dodatek za fotkanje, tako za blog kot Instagram. Poleg tega pa bi bila to moja posebna  skodelica, saj večina skodelic, ki jih imam sedaj sega še v čase obsedenosti z različnimi otroškimi medvedki (ja še vedno mi je všeč, ampak na Instagram fotke pa ravno ne paše.)

vir

Knjiga The Makeup Artist Handbook: Techniques for Film, Television, Photography, and Theatre
To je ena izmed knjig, ki jih gledam že celo večnost, vendar si je še vedno nisem kupila. Knjiga je namenjena vizažistom, v njej pa je razloženo vse - od osnov do zahtevnejših tehnik. Želela bi jo imeti, da si še izpopolnim znanje o ličenju, predvsem pa o barvni teoriji. 

vir

Stojalo za fotoaparat
To je čisto 'blogerska' želja, za ustvarjanje še boljših vsebin na blogu in da bom z vami lažje delila predvsem lepotne vsebine in vam pokazala kako izgleda šminka na ustnicah. Priznam namreč da selfiji na klasičen način mi niso preveč pri srcu. 



Ni komentarjev