Tedenski izziv - Jutranja telovadba

Razmišljala sem kakšne objave bi lahko dodala na svoj blog in prišla na idejo tedenskih izzivov. Prvi letošnji tedenski izzv je bil jutranja telovadba.  Do tega izziva sem prišla čisto po naključju, ko sem se v petek zjutraj domislila, da bi naredila kratko jutranjo telovadbo in se odločila, da bom to počela en teden.


Torej en teden sem se posvetila, kratki 5-10min jutranji vadb in seveda  zraven pridno beležila, ali sem pridobila kakšne koristi. Seveda sem poiskala kakšne koristi naj bi bile: izboljša se zbranost in počutje, zmanjša se stres, imaš več energije čez dan, izboljša se metabolizem, prehranjevalne navade naj bi bile boljše, prav tako naj bi bil izboljšan spanec. Mene je najbolj zanimalo ali se res zviša nivo energije. Kar bi rada še povedala je to, da sem sama poleg te kratke jutranje telovadbe imela popoldan še eno daljšo. Prav tako je bila jutranja telovadba pri meni med deveto in deseto zjutraj, tako da ni bila ravno mučenje. A sem že povedala, da telovadba poteka kar v pižami? :D


Petek:
Že en večer prej sem začela razmišljati o jutranji telovadbi, vendar sem se šele v petek po zajtrku odločila, da poskusim. Potopila sem se v zakladnico Youtube videov in si izbrala 5 min video, za katerega sem bila prepričana, da bo lažje raztezovanje. No precej hitro sem ugotovila, da je vadba vseeno malo bolj zahtevna. Če bi delala na polno bi se zraven tudi spotila. Seveda za ta dan nisem pričakovala prednosti, ki jih jutranja vadba prinaša.

Sobota:
Začela se je z ležanjem v postelji in spraševanjem, kaj je meni tega treba in ali moram res res telovaditi. Vendar sem se vseeno spravila na svojo 5min telovadbo. Tokrat sem si poiskala posnetek, kjer je bilo raztegovanje, da sem svoje mišice dobro pretegnila. No čez dan sem imela energije več, ne vem pa ali moram to pripisati sončku ali jutranji telovadbi.

Nedelja:
Danes se telovadbi nisem prav nič upirala in si hitro poiskala posnetek. Danes sem izvaja HIIT  5min telovadbo. Čeprav se med izvajanjem nisem ravno prepotila, pa sem toploto čutila še nekaj časa po opravljeni vadbi.  Večje spremembe v počutju ni bilo.

Ponedeljek:
Oddelala sem 5 minutno raztezovanje, ki ti pomaga do špage… No od špage sem še kar precej oddaljena, sem se pa dobro raztegnila. Pojavlja se pa počasi definitivno ena sprememba… Ker sem zjutraj nekaj že naredila zase, se manj obremenjujem če popoldne nimam volje za daljšo telovadbo.

Torek:
Očitno je bila zaenkrat le sobota tista, ko sem se spraševala kaj je meni tega treba. Danes sem zjutraj brez težav odprla vadbo in se razgibala. Tokrat sem opravila hitro pet minutno vadbo, ki je k delanju spodbudila moje trebušne mišice.

Sreda:
Predzadnji dan mojega izziva. Lahko rečem, da sem kar precej padla noter in uživam v teh jutranjih 5ih minutah telovadbe. Ker mi je včerajšnja telovadba, pustila kar nekaj musklfibra, sem se za danes odločila in naredila raztezne vaje. Lahko rečem, da me je vadba kljub temu, da ni bila zahtevna tudi malo segrela.

Četrtek:
Čeprav je zadnji dan izziva, nisem lenarila, ampak opravila verjetno najbolj zahtevno vadbo od vseh v teh sedmih dnevih - plie squat challenge (široki počepi - tisti od baletk). Moram reči, da me je vadba prijetno segrela in predihala, čeprav je trajala zgolj sedem minut.

Zaključek
Sedem dni zaporedoma sem se zjutraj za pet minut spravila k telovadbi in tako že zjutraj naredila nekaj zase. Velikih sprememb v energiji ali počutju nisem zaznala, bom pa verjetno kljub temu izziv nadaljevala. Je pa jutranja telovadba super, ker te še dodatno zbudi in veš da si naredil nekaj zase, če ti potem čez dan zaradi obveznosti res ne uspe.



Nedelja
V zadnjih treh dneh je moja jutranja telovadba splavala po vodi. No pravzaprav nisem kaj veliko telovadila nasploh, ker moje počutje ni bilo najboljše. Ampak jutri je ponedeljek in upam da se jutri spet lotim.

Ni komentarjev