Naj pesmi za tek

Moja tekaška sezona se je že začela, čeprav je januar in so zunaj nizke temperature, pa končno tudi sneg. Zaradi snega in poledenele proge sem se teku trenutno odpovedala in se osredotočam na vaje za moč. Kljub temu bom z vami delila nekaj pesmi, ki so trenutno na mojem MP3-ju in mi delajo družbo medtem ko tečem.
Pesmi so različne od mirnih do bolj živahnih. Trenutno je na mojem seznamu kar nekaj pesmi od Little Mix, zagotovo se jim bo pa kmalu pridružila še katera od novih pesmi Eda Sheerana. No, na seznamu pa trenutno ni niti ene pesmi Taylor Swift.


Little Mix - Power


Alya - Srce za srce


Ariana Grande - Side to side


Becky G - Break a sweat


Pitbull with Enrique Iglesias - Messin’ Around


Little Mix ft. Charlie Puth - Oops


Little Mix - Black magic



Fleur East - Sax


Train - Play that song



Carrie Underwood - Choctaw County Affair

Ni komentarjev