Naj izdelki leta 2016

V preteklem letu sem preizkusila kar nekaj izdelkov. Predvsem pa sem za nekaj časa pustila ob strani evropske izdelke in spoznala nekaj znamk in izdelkov, ki se jih dobi čez lužo (in s pomočjo spletnih trgovin pridejo tudi do nas). Seveda pa imam svoje ljubljenčke, ki jih ne izpustim iz svojih rok že nekaj časa, sem pa letos preizkusila kar nekaj izdelkov, ki so me resnično presenetili. Da pa v tej objavi ne bodo samo naj izdelki, bo v tej objavi tudi najbolj odbit izdelek, ki sem ga kupila letos (in mislim da se v mojem predalu skriva še eden, ki ga moram nujno preizkusiti).  Nekateri izmed izdelkov, ki jih bom tokrat delila z vami so bili na blogu že objavljeni (ampak moram pisati spet od njih seveda).



Afrodita WHY MASK: Maska za ekstremno navlažitev
Tale maska je zagotovo moja najljubša, ki pa jo definitivno premalo uporabljam. Poleti sem sicer preizkusila nekaj ‘sheet’ mask, ampak me niso toliko prepričale kot tale. Ta namreč izredno navlaži kožo in predvsem je enostavna za uporabo. Naneseš jo na na obraz, pustiš na koži 15 min in jo nato vmasiraš v kožo. Še posebej se mi zdi primerna sedaj za zimske mesece, ko je koža bolj izsušena.



NYX Lip lingerie
Sama nisem ljubiteljica nude šmink in sem se jih otepala. Zame je bila šminka ali roza ali rdeča, nude odtenki, pa so se mi zdeli ‘čudni’ in nenosljivi. Kljub temu odkar sem spoznala na Instragamu kolekcijo Nyx Lingerie, sem si želela imeti vsaj en odtenek. Letos poleti sem si nato v ZDA kupila dva odtenka, in sicer Embellishement in Lace detail. Prvi naj bi bil nežno vijola odtenek, vendar na mojih ustnicah deluje bolj sivo moder, medtem ko je drugi roza-bež odtenka. Oba odtenka sta mi zelo pri srcu in tudi šminki precej pogosto nosim (kako hitro lahko pozabiš, da ne maraš nude odtenkov in postaneš obseden z njimi?). Obstojnost je nekaj srednjega, zdrži na ustnicah, vendar si jo je potrebno čez dan vsake toliko osvežiti. Prav tako zna suhe ustnice še bolj izsušiti. To težavo pa se da vsaj delno ublažiti tako, da si 5 do 10 min pred nanosom šminke ustnice dobro premažeš z balzamom za ustnice.


Viseart paleta senčil Neutral mattes #1
Tale paleta je bila ena ob mojih naj izdelkov že v letu 2015. In zakaj je tudi letos na listi? Še vedno sem namreč navdušena nad barvami (moja najljubša je oranžna - foxy barva), obstojnostjo, pigmentiranostjo in nad tem kako lepo se senčke zabrisujejo. Čeprav je njena cena visoka, pri nas jo dobiš v spletni trgovini za 75€, se pa nakup zagotovo izplača. V paletki je 12 senčk in vsaka ima kar 2g senčila. Letos sem si kupila še paleto za obrvi, ki pa je še nisem uspela dobro stestirati, prav tako pa imam namen kupiti še njihovo najnovejšo paletko neutral warm mattes.



Afrodita 100% SPA piling za telo
Tale izdelek sem si kupila že pred poletjem, ko sem na DM teku dobila kuponček za popust, vendar ga nisem uporabljala vse do oktobra. In sedaj je v redni uporabi. Zakaj obožujem ta izdelek? Ker ima sladek vonj po jagodah (sicer ne prav po tistih domačih, ampak vseeno zelo prijeten vonj) in ker ni preveč grob. Pred tem sem uporabljala Afroditin sladkorni piling, ki pa mi ni bil preveč všeč, saj je bil grob in precej masten. Ta piling pa ima čisto majhne abrazivne delce in sama imam občutek, ko ga uporabljam, kot da bi bila na plaži iz mivke (le da mivke nimaš povsod). Ker pa gre za piling ga uporabljam samo enkrat na teden, čeprav bi ga z veseljem uporabljala vsak dan.


Odbiti izdelek leta: Colourpop Lippie stix Climax
Seveda sem si v ZDA morala kupiti tudi nekaj slavnih Colourpopovih šmink. Ena izmed njih je bila tudi modra šminka (modra je moja naj barva poleg roza). Všeč mi je odtenek, nisem pa popolnoma navdušena nad njeno obstojnostjo, saj se precej hitro zbriše. Pri meni bo sicer v uporabi bolj poredkoma, ampak zagotovo bo, sploh takrat, ko bom potrebovala navdih in odbite ideje. 




Kateri je pa tvoj najljubši izdelek leta 2016?

1 komentar

  1. Ooo, tele šminkice sem kupila v ZDA in so res super :)

    Tale piling me pa še čaka! <3

    Super objava in izbira!

    OdgovoriIzbriši