Majhne razvade za lepši dan

Vsi imamo majhne in velike razvade (ali bolje rečeno cenejše in dražje razvade). Čeprav sem sama navdušena nad kozmetiko pa se ne razvajam le z njo, ampak se razvajam tudi z drugimi stvarmi. Včasih pač malo razvajanja paše v tem norem svetu. :)



Jutranja skodelica čaja
Čeprav me je dokler sem še bila v študentu zjutraj s kavo razvajala cimra, se sedaj namesto s kavo razvajam s čajem. V Hoferju sem po naključju odkrila čokoladni čaj. Že letos poleti sem odkrila čaj sestavljen iz ‘začimb’, kot so ingver in cimet, sedaj pa sem še odkrila čaj, ki ima noter tudi kakavove delce. Če bi ga želela poizkusit ga dobiš v Hoferju in v DM-u.

Pobarvanka
Preden so postale pobarvanke za odrasle popularne pri nas, sem jih sama najprej videla na Facebooku in nato na Bookdepository-iju odkrila celo zakladnico pobarvank za odrasle z različnimi vzorci. Sama imam tole na sliki. Seveda sem morala zraven kupiti še malo kvalitetnejše barvice. (Ker jih doma res nimam že cel kup). Želim si, da bi bila mogoče malo bolj pobarvana kot je.



Čokolada
Sladka razvada, ki mora biti vedno prisotna za krizne čase. Čeprav sem obsedena z Milkino čokolado z arašidi. (To je res nekaj najboljšega). Sem si tokrat kupila tole, ki ne vsebuje sladkorja, ampak stevijo (in malitol). Poskusila je še nisem, vendar me resnično zanima kakšnega okusa je in če se po okusu vidi, da v njej ni pravega sladkorja.

Planer
Trenutno imam kar tri planerje v uporabi in vsak je za nekaj. Tale na fotografiji je najlepši med vsemi in ga tu največ uporabljam (ostala dva sta bolj zvezka, pač ogromno mam neuporabljenih zvezkov, ki bi jih mogoče porabila počasi). Vanj gredo pa seveda vse ‘nujne’ dnevne obveznosti. :D



Ni komentarjev