Ličila za katere sem pozabila, da so me navdušila

Obsedenke s kozmetiko si rade privoščimo kakšen izdelek več in zato se hitro zgodi, da kateri od izdelkov postane pozabljen, čeprav smo ga prej z užitkom uporabljale. Sama sem kar nekaj starih izdelkov vrgla stran, ker ali so predolgo stali v omari ali pa mi res niso bili všeč. Še vedno pa je kar nekaj izdelkov, ki so varno spravljeni in čakajo, da jih bom uporabila. Izdelki, ki pri meni največ časa preživijo v omari so zagotovo senčke, šminke in tekoči pudri (predvsem zaradi količine). Zato sem se zakopala v predal in iz njega izbrskala izdelke, ki jih bom z veseljem spet uporabila in mogoče tudi porabila do konca…



Sama imam kar nekaj tekočih podlag, za povprečno osebo preveč, vendar verjetno še vedno manj od marsikatere prave ljubiteljice kozmetike. Tokrat sem med svojimi pudri izbrala Bourjois City radiance. Všeč mi je, ker ima zaščitni faktor 30 (to je bil tudi eden od razlogov, da sem ga kupila), malo manj pa mi je všeč, da ni mat, ker je moja koža mastna in se po določenem času svetim še toliko bolj. Vendar ker mi je všeč, bom vseeno poskusila poiskati način, kako bi vsaj na nadležnih mestih (T-cona) preprečila pretirano svetenje. Sicer pa sam puder na koži ustvari svež videz in ne maske.


Naslednji produkti, ki so se mi zadnjem času kar namnožili so šminke. Ker je seveda potrebno preizkusiti vedno nove, to pomeni da stare obležijo v predalu in čakajo na boljše čase. Kljub temu sta dve šminki, ki sta mi resnično pri srcu in jih moram vrniti v uporabo. To sta Bourjois tekoči mat velvet šminki in sicer v odtenkih Peach Club in Hot pepper. Prvi odtenek je nežen oranžno roza, drugi pa živo rdeč. Slaba lastnost teh šmink je, da potrebujejo kar nekaj časa da se posušijo, zato se zelo rade odtisnejo. Ker pa se ne posušijo, ustnic ne izsušujejo tako kot običajne mat šminke.

Ličila na katerih se zadnje leto nabira prah so tudi senčke, saj več ali manj ustvarjam dnevne videze, zanje pa uporabljam zgolj eno paletko. Verjetno mi ni potrebno poudarjati katero. :) Vendar zato trpi kar nekaj čudovitih senčk. Med temi bi izpostavila Max Factor senčko v odtenku dark plum, ki je temno rdeče vijolična. Izredno čudovit odtenek, ki bi se ga zagotovo dalo nositi tudi k dnevnemu make-upu. Naslednji dve senčki, ki bi ju rada izpostavila pa sta Kiko senčki. Prva senčka je bela perlasta, ki jo uporabljam v kotičku očesa, po celotni veki, pa tudi kot osveljevalec (pri tem moram seveda paziti, da ne izpade preveč izumetrično, ker nima podtona), druga pa je shimmer vijolično-roza barve. Tele senčke pravzaprav niti še nisem uspela uporabiti. Sem pa med ‘swatachanjem’, ugotovila, da ni preveč intenzivno pigmentirana in bleščice so kar velike in ustvarijo ‘sparkly’ efekt. Če želiš ustvariti močnejšo barvo lahko na čopič dodaš kapljico vode ali mixing solution in s tem se tudi pigmentacija izboljša.




Kateri je pa tvoj tisti izdelek, ki je ostal pozabljen v omari, ampak bi ga še vedno z veseljem uporabljala?



Ni komentarjev