čitčat: Končno 2017

Leta za katerega sem čakala, da se konča je konec in vstopili smo v leto 2017. Če so ponavadi težave, da januarja še vedno pišemo pri datumih prejšnje leto, sem jaz leto 2017 pri datumih začela pisati že decembra. Leto 2016 zame ni bilo tako zelo slabo, saj je bilo kar nekaj pozitivnega. Čeprav se mi je v prvi polovici leta zdelo, da bo leto precej v redu, mi druga polovica leta ni bila najbolj naklonjena.
Kje je bila največja težava? Moja pričakovanja se v večini niso uresničila in ne bi bila težava, če bi me življenje presenetilo v pozitivno stran, ampak je šlo več ali manj v negativno. Poleg tega me je po prihodu iz ZDA oktobra vase posrkala bre volja in z njo je izginila motivacija in vse ideje. Vendar sedaj z novimi cilji, ki jih hočem uresničiti v letu 2017 končno premagujem to nadlogo. Če je blog v mesecu decembru bolj ali manj sameval, pa se v januarju vračam z novimi in rednimi objavami. Sedaj v začetku januarja se bom še nekajkrat vrnila v leto 2016, da predstavim še vse tiste stvari, ki bi jih morala že v decembru. Ta blog bom izkoristila zato, da izpostavim tri svoje naj dogodke, ki so se mi zgodili v lanskem letu in sem o njih pisala na blogu.


Predavanje Pravilna uporaba ‘nezdrave’ kozmetike
V povezavi s projektom Kolegice sem skupaj z mentorico pripravila predavanje na temo sestavin v kozmetičnih izdelkih in pravilni uporabi kozmetičnih izdelkov. Več o predavanju sem napisala tukaj.


Končno imam škornje!
Čeprav je bila izkušnja dela v ZDA neprecenljiva, je tisto kar me je res očaralo New York. V njem sem našla tudi svoje sanjske škornje, ki sem jih pri nas nekaj let neuspešno iskala. :) Več o mojem izletu v New York pa sem napisala tukaj.


IMATS
Sejem za katerega mi ni niti malo žal, da sem ga obiskala, saj sem tam kupila nekaj novih izdelkov, hkrati pa dobila kar nekaj neprecenljivega znanja o umetnosti ličenja. Več o njem pa si lahko prebereš tukaj.

Pravijo da je bilo leto 2016 leto 9, torej leto zaključevanja in da se letos  začne spet vse z ena. Zame bo to zagotovo leto začetkov in vem, da bom tudi to leto imela kar nekaj trenutkov, ko bom želela vse opustiti, ampak bom morala vztrajati. Predvsem upam, da se bom to leto brezvolji veliko bolj upirala kot letos in jo bom brez težav poslala na dopust k pingvinom. :)


Prvi dan novega leta je zagotovo že postregel s čudovitimi barvami.






2 komentarja

  1. Želim ti veliko lepih trenutkov, pozitivne energije, motivacije in predvsem čarobnih trenutkov. Moj nasvet, ki se ga držim vsak dan posebej: Samo odločiti se moraš, da boš srečna in tudi boš:). Se beremo:)**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaaa***
      Srečno tudi tebi v novem letu in še veliko uspehov v življenju in bloganju. :)

      Izbriši