Moje naj slike na Instagramu

Leto se počasi bliža koncu in čas je da začnem počasi pregledovati stvari, ki so se mi zgodile v tem letu. Tako sem danes pregledala fotke, ki sem jih v tem letu objavila na Instagramu in iskala tiste fotke, ki so vsak mesec naredile poseben. Pri nekaterih mesecih je bilo to enostavno, vendar bolj kot sem se bližala koncu leta težja je bila izbira, saj je bilo tudi objavljenih fotografij veliko več. Vendar mi je kljub temu uspelo narediti izbor dvanajstih fotografij.


Januar 
Sončni vzhod januarja, ko sem bila na poti na železniško postajo. Spomnim se da se mi je precej mudilo in da me je zeblo, ampak še vedno sem se ustavila in posnela nekaj fotografij, ker je bilo preprosto čudovito.



Februar
Februarja je čas za moj rojstni dan. Tole je zagotovo ena mojih najljubših fotografij izmed vseh. Moja L'orealova šminka sedaj malo 'počiva', ampak bo zagotovo v uporabi, ko bodo spet na sporedu pomladni meseci. Trenutno pa raje uporabljam temnejše odtenke šmink.



Marec
Čeprav je marec že pomladni mesec je bilo še vedno dovolj hladno, da sva se s prijateljico odpravile na čaj. 



April
Aprila sem se po dolgem času spet sprehodila na ljubljanski grad. Sprehod načrtujem tudi sedaj decembra, da bom lahko še iz malo višje perspektive fotografirala lučke. 



Maj
Maja se je veliko dogajalo in imela sem težavo izbrati fotografijo. Na koncu sem se odločila za tole fotografijo izdelkov iz Melvitinega dogodka v prelepi rožnati barvi. 



Junij
Junija sem se odpravila v ZDA in tale slika oblakov mi je zelo pri srcu. Še vedno se v živo spomnim tega razgleda, ko te kar prime, da bi skakal po teh oblačkih.



Julij
Plaža, ki vzame dih. Na vsako stran se razteza več kilometrov in se popolnoma razlikuje od tistih skalnatih, ki jih najdemo pri nas. Povsod je mivka in čisto morje oceana. Prav tole plažo še vedno pogrešam. 



Avgust
Avgusta smo obiskali Brooks green garden in tu je med potepanjem po 'pravljični' deželi (postavljene so bile hiške iz različnih pravljic) nastala tudi tale fotografija. 



September
V avgustu sem začela spet redno teči, september pa je bil tisti mesec v katerem sem največ pretekla. Tek po plaži mi bo zagotovo še dolgo ostal v spominu. Vroči večeri z močnim vetrom in mivko pod nogami. To zagotovo niso najbolj idealne razmere za trening, je bil pa zato trening toliko bolj čudovit. 



Oktober
V oktobru se mi je zgodilo nekaj fantastičnih stvari, in sicer New York, Toronto in blogerska konferenca. Vse to le v štirinajstih dneh. Na koncu sem se odločila, da izberem sliko iz New Yorka. Mesto me je s svojimi posebnostmi začaralo in komaj čakam da se vrnem tja. 



November
Novembra je bil čas za iskanje najboljšega arašidovega masla. Sama sem zahtevna pri iskanju, saj hočem da vsebuje le arašide, brez vseh drugih dodatkov. Do sedaj sem našla tri. V Ljubljani imam tega na fotografiji, doma imam Rok's peanut butter in sedaj sem našla še enega v DM-u (ta je tudi najcenejši), ki pa ga moram še poizkusiti(kar se bo zagotovo zgodilo še letos). 



December 
Čeprav nismo prišli niti še do polovice decembra, sem se odločila da dodam tudi fotografijo, ki je nastala ta mesec. Na njej je moja najljubša sladica - tiramisu. Tale tiramisu je nastajal že odkar sem se vrnila domov in sedaj bo dveh mesecih sem ga končno naredila. Prepričana sem, da jutri ne bo niti koščka več. :(





Če bi si rada ogledala več mojih fotk na Instagramu me najdeš tukaj

Ni komentarjev