#Girlboss

December je že tukaj in moj blog bo tudi malo bolj oživel. Ta mesec se bom seveda posvetila dogodkom, izdelkom, nasvetom, ... leta 2016, zraven pa bodo tudi decembrski in predvsem bleščičasti blogi. Tokrat se bom pa razpisala o knjigi, ki sem jo kupila na poti v ZDA, za krajšanje časa na letalu. 

Na letališču v Nemčiji izbira knjig v angleščini ni bila ravno velika, vendar se kljub temu nisem mogla odločiti katero bi vzela. Na koncu me je najbolj prepričala knjiga #Grilboss, Sophie Amoruso, ki je napisala knjigo o tem kako ji je uspelo ustvariti eno najbolj znanih spletnih trgovin z vintage oblačili na spletu Nasty Gal. Knjigo sem prebirala na letalu, dokončala pa sem jo šele ko sem bila kakšen mesec v ZDA.

Knjiga me je presenetila in mi dala včasih tudi malo zagona, ko sem bila najbolj na tleh. Knjiga ni tipična zgodba o uspehu, ampak je napisana tako, da je njena zgodba povezana z nasveti, ki jih daje v knjigi. In teh je ogromno, predvsem pa gre za to, da so ti nasveti resnično uporabni (čeprav sedaj vse temelji na Facebooku in ne na Myspace). Vmes pa so dodane tudi zgodbe drugih ljudi, ki jim je na določenem področju uspelo.


Če bi želela z vami deliti vse nasvete, ki sem jih potegnila iz knjige bi bil ta blog zelo zelo dolg. Tako sem se odločila, da bom tokrat z vami delila nauke z začetka knjige (enkrat drugič pa še tiste, ki sem jih potegnila iz nadaljevanja knjige, ker jih je res ogromno!)

1. nauk: 'Don’t get me wrong: I will be the first to admit that I have been fortunate in so many ways, but I must stress that none of this was an accident.'
Ljudje velikokrat rečejo, da so tisti, ki jim uspeva rojeni pod srečno zvezdo ali pa da so imeli srečo da so uspeli čez noč. Redko kdo pa pomisli koliko dela je bilo vloženega v to da jim je 'čez noč' uspelo. Ne govorim le to tem, da nekdo le načrtno gradi na enem cilju, govorim tudi o vseh tistih izkušnjah, ki jih ljudje tako ali drugače pridobimo in nas pripeljejo do našega cilja in na koncu tudi uspeha.

2. nauk: 'The energy you’ll expend focusing on someone else’s life is better spent working on your own. Just be your own idol.'
Vsi vemo, da je velikokrat sosedova trava bolj zelena kot naša. In da se je velikokrat lažje pogovarjati o sosedu in o tem kaj on počne, kot pa se ukvarjat s samim s seboj. Vsi to počnemo (nekateri več, drugi manj). Ampak kaj pa če tvoj cilj ni, da je trava zelena, ampak modra? Potem je sosedova lahko zelo zelena, ampak tvoj cilj je tako ali tako da je tvoja trava modra. Zato se včasih bolje začeti ukvarjati sam s seboj in ugotoviti kako bo trava postala postala modra in ne zakaj je sosedova tako zelena.

3. nauk: 'Abandon anything about your life and the habits that might holding you back. Learn to create your own opportunities.'
Kaj je lepšega od navade preživeti celo popoldne na Facebooku, brskati po IG-ju in Tumblerju (FB in IG imata tudi mene v krempljih). Če zaideš na te in podobne aplikacije/strani je produktivnost zagotovo veliko nižja, saj te posrkajo vase in te ne spustijo. Tole je recimo moja najbolj tipična nehvaležna navada, seveda pa obstajajo tudi druge. Najlažje si je poiskati nov hobi in iz njega potem ustvarjati ali pa preprosto iskati priložnosti v stvareh, ki se zgodijo v vsakodnevnem življenju.  Pa ne le navade, tudi ljudje okrog nas so tisti, ki nas lahko zaustavljajo na poti do naših ciljev, zato je potrebno premišljeno izbirati kdo nam stoji ob strani.

4. nauk: 'You combine hard work, creativity, and self determination, and things start to happen.'
Če želiš v eni stvari uspeti moraš preprosto delati zanjo in se ji posvetiti. Pa ne gre le za sanjsko kariero, to velja tudi za prijateljstva, zveze, družino, poslovne odnose. Za vse je potrebno delati, biti predan in predvsem, tisto kar nam precej manjka, biti kreativni pri tem kar počnemo.





Ni komentarjev