December TO-DO list

Konec leta se zelo hitro približuje in dnevi prehitro bežijo, zato sem si sestavila listo stvari, ki jih želim narediti v mesecu decembru (in ene že pridno izpolnjujem).




1. Druženje s prijatelji
December je s svojim prazničnim vzdušjem odlična priložnost, da se dobiš z vsemi prijatelji, tako tistimi, ki jih vidiš skoraj vsak dan, kot tudi tistimi s katerimi se med letom redko vidiš. Tako da ta mesec kalorije ne štejejo. Štejejo pa nepozabni trenutki, neuspeli selfiji, tortice, palačinke, vroča čokolada in opravljanje preteklega leta.

2. Izdelava daril
Tudi letos sem se odločila za ročno izdelana darila. Le da letos za razliko od lani že točno vem kako bodo darilca sestavljena in se bom tako že v sredini decembra lotila izdelave. Čeprav sem prepričana da bom del darila zagotovo izdelovala zadnji trenutek.

3. Slikanje lučk
Čeprav se mi zdi Ljubljana vsako leto približno enako okrašena, sem še vedno noro navdušena nad lučkami. Letos pa se bom končno odpravila tudi na ‘fotošuting’ lučk in mesta v večernih urah.

4. Okraševanje sobe
Okraševanje sobe je seveda nujno. Tokrat sem se odločila, da izdelam nove okraske za smrekco. Definitivno bom obdržala pentljice in peresa, dodala pa bom veliko bleščic.

5. Peka
Decembra je seveda tudi končno čas za peko (in zbiranje embalaže določenega proizvajalca za koledar) piškotov in seveda v božičnem času tudi potice. Zagotovo se najbolj veselim peke piškotov, ker sem si iz ZDA prinesla dva nova modelčka, ki ju želim uporabiti.

Ni komentarjev