Nega kože: moj najljubši piling in maski

Po dolgem času sem svojemu obrazu privoščila piling in masko ter tako končno odstranila vse odmrle celice. Včasih sem za piling uporabljala pilinge z zrnci (včasih celo preveč agresivne), v zadnjem času pa sem začela uporabljati encimski piling. Poleg pilinga vedno uporabim tudi masko, včasih pomirjevalno, včasih pa intenzivno vlažilno.


Clean up - encimski peeling
S tem pilingom sem se prvič srečala po koncu prvega letnika faksa, ko smo obiskali podjetje Afrodita, kupila pa sem ga šele leto pozneje. Piling je sicer namenjen salonom, vendar ga lahko v njihovi trgovini na sedežu podjetja kupi vsak. Sama imam zmerno občutljivo kožo, zato sem se tudi odločila za encimski piling, ki je eden od bolj nežnih. Piling je v prahu in ga je pred uporabo potrebno zmešati z vodo ali tonikom, da dobimo pasto in se encimi aktivirajo. Pri uporabi je potrebno upoštevati čas, da ne pustimo izdelka predolgo na koži, saj se lahko pojavi rdečica. Sama ga uporabljam približno enkrat na mesec ali enkrat na nekaj mesecev. Ker piling odstrani povrhnjico je nujna uporaba kreme z zaščitnim faktorjem.

Calming maska
Tudi pomirjevalna maska je Afroditina in je namenjena uporabi v salonu. Maska vsebuje eterično olje sivke in niacinamid (vitamin B3), ki poveča sintezo maščob v roženi plasti in zmanjša izgubo vode. Maska je namenjena aknasti koži, vzdraženi koži in koži z rdečico. Sama sem opazila, da mi maska pomiri kožo in rdečica izgine. Vendar je pri občutljivi koži vseeno potrebna previdnost, saj vsebuje eterična olja, ki lahko dražijo. Masko lahko najdeš tudi v drogerijah in sicer je pakirana v vrečkah, pod imenom WHY MASK: SOS calming, cena pa je okrog 1,5€

WHY MASK: Extreme hydration

Še ena Afroditina maska, ki me je dejansko zasvojila. Če koža potrebuje bolj intenzivno vlaženje je tale maska zagotovo pravi odgovor. Masko pustimo najprej učinkovati na obrazu in je ne spiramo, ampak samo vmasiramo. Za vlaženje poskrbi sol hialuronske kisline, ki je zelo znan vlažilec in jo najdemo v veliko kremah za vlaženje kože. To je tudi ena od meni najljubših sestavin. Masko dobiš v drogerijah, njena cena pa je okrog 1,5€.   


Kateri je pa tvoj najljubši piling in/ali maska za obraz?

2 komentarja

  1. Tale piling sem uporabljala med prakso v kozmetičnem salonu, encimski pilingi so res zakon. :) Moram si kupiti enega še za osebno rabo. Si preizkusila tudi kakšnega drugega? Tale vlažilna maska je pa ena mojih najljubših, res je top. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Afrodite sem poskusila še dva pilinga za telo, in sicer tistega s sladkorjem v mešanici masel in olj in pa tega novega z jagodo. In mooram reči da mi je tale s jagodo fantastičen. Delci so res drobni in sama imam občutek kot da bi bila na morju v mivki :)

      Izbriši