Adijo lenoba, pozdravljena produktivnost?

Po prihodu iz mojega poletnega popotovanja, je moja produktivnost padla pod nič in vse se je odvijalo z zelo počasno hitrostjo. Vendar resnično življenje ne čaka in počasi se moram vrniti in še povečati produktivnost, kot sem jo imela še preden sem odšla. Tokrat bom z vami delila tehnike, ki se jih bom posluževala, da si zvišam produktivnost. Tehnike niso potrjene s strani strokovnjakov :)

Planer
Priznam, sem ena izmed tistih, ki imajo doma na kupe lepih zvezkov, v katere nikoli ne pišem, ker so mi preveč všeč in ne vem kaj posebnega bi lahko v njih napisala. Vsake toliko pa v moje roka zaide tudi kakšen planer. Čeprav sem si lani kupila letni planer od januarja do decembra, bom sedaj začela uporabljati planer, ki smo ga dobile na blogerski konferenci. Kaj bom pisala v planer? V mojem planerju se bodo našle TO-DO liste, različni opravki, predlogi za bloge, telovadba in koliko stroškov se mi nabere v enem dnevu.

Tabla iz plute
Tole tablo sem si omislila lani in mi dobro služi. Tabla mi služi kot večji opomnik, ki ima podobno vsebino kot planer, le da jo imam vedno pred sabo in tako vedno vem kaj moram narediti.

Telefon
Koledarja na telefonu nikoli nisem uporabljala in mi še vedno ni najbolj pri srcu, aplikacije za načrtovanje pa tudi še nisem odkrila takšne, ki bi mi bila posebej všeč. Zato se na moje iPhonu poslužujem dveh aplikacij in sicer Notes, za hitre zapiske in različne sezname, občasno pa uporabljam tudi Todoist, ki je simpatična in predvsem super aplikacija za različne TO-DO liste.

Adijo Facebook!
Na Facebooku preživim veliko preveč časa, ki bi ga lahko porabila veliko koristneje, kot branje članka na Cosmopolitanu, ki so na Facebooku objavili že tretjič v enem letu. Zato bom zagotovo omejila čas na njem.

VIS - Very important stuff
TO-DO liste znajo biti kakšen dan izjemno dolge in seveda si prepričan da boš naredil vse v enem dnevu ali pa je lista kratka ampak so naloge preobsežne (to hitro spoznaš pri učenju, ko želiš v kratkem času predelati ogromno snovi). Zato si bom sedaj napisala VIS seznam stvari, ki jih moram nujno narediti in zraven seznam stvari, ki niso nujne oz. jih naredim v petih minutah.

Razporeditev časa
Verjetno si že velikokrat videla in lajkala slike, ki so bile v stilu, ko narediš eno stvar s seznama si privoščiš dolg počitek in seveda ne narediš ničesar več. Moja koncentracija je katastrofalna in učenje je bilo zame muka, ker se ponavadi nisem mogla skoncentrirati. Do tega je prišlo ker sem želela narediti preveč v prekratkem času ali pa me snov sploh ni zanimala in sem zato počela vse drugo. Sedaj se bom poskušala držati tega da najprej naredim naloge, ki so mi najmanj všeč. Hkrati pa si bom med nalogami privoščila krajše premore, predvsem pa da si ne bom v enem dnevu preveč naložila.

Prosti čas
Prosti čas bom poskušala izkoristiti tako, da se odklopim od Facebooka in končno naredim nekaj koristnega. Recimo končno bom prebrala kakšno dobro knjigo več. Športne aktivnosti spadajo pod navado, ki je vsak dan obvezna.



PS.
Še vedno lahko sodeluješ tudi v nagradni igri, ki se nahaja v tem blogu za Colourpop matte lipstick.


Ni komentarjev