USA 2016: New York, New York

Po delu sem končno pričakala zasluženo potovanje. Prva postaja je bil New York. Že takoj po pristanku na letališču sem se srečala z javnim prevozom, ki ni zapleten, cenejši od taksija in pripelje te skoraj povsod. 


Dan 1. - Brooklyn 
Stanovala sem v Brooklynu pri Janette. Sobica je bila majhna, ampak zelo udobna. Na voljo sem imela vse kar sem potrebovala. Čeprav sem bila utrujena, sem se odpravila na krajši sprehod in se sprehodila po ulicah Brooklyna. Veliko je pralnic, drogerije so na vsakem vogalu, medtem ko je trgovino, ki je npr. takšna kot Walmart nemogoče najti. Je pa ogromno manjših trgovin, ki imajo vse. Hitro se naučiš da cesto prečkaš takoj, ko je prosto in ne ko je zelena luč. Obiskala sem nekaj trgovin, nakupila nekaj hrane v supermarketu (ima samo hrano in osnovno kozmetiko in ne še vsega ostalega) in se odpravila nazaj.

Dan 2.  – Manhattan - prvič
Drugi dan sem se s podzemno železnico odpravila na Manhattan. Preden pa sem se podala na 'subway' je bil še obvezen postanek v Starbucksu in njihova Pumpkin spice latte kava. Okus po tej mešanici začimb mi je zelo prirasel k srcu. Odločila sem se, da se odpravim v center Manhattna in obiščem Central park. Po vožnji z podzemno železnico sem se odpravila na 5th avenijo in na poti proti centralnemu parku zavila v nekaj trgovin. Prva od njih je bila seveda Sephora. Sledila ji je trgovina Barney's. Gre za visoko cenovno trgovino, kjer prodajajo znane oblikovalce. Ugotovila sem, da slavni čevlji z rdečim podplatom stanejo le 650$, medtem ko so škornji, kakršne bi imela (čez koleno) stali le 2000$. Po tem sem zavila še v MAC in kasneje v še eno Sephoro. Končno pa sem tudi prišla do Central parka in se sprehodila po njem. Park me je precej navdušil, saj ima ogromno lepih kotičkov, poleg tega pa je odličen za tek in je le nekaj korakov stran od vsakdanjega vrveža. To se je tudi videlo, saj so bile klopce ob glavnih ulicah precej zasedene z ljudmi, ki so imeli kosilo. Ko sem se parka naveličala, sem se odpravila proti Time Squaru. Na poti sem zavila še v Zaro in poskusila škornje čez koleno, kjer se je zgodilo nekaj neverjetnega – brez težav sem jih spravila nase, vendar samo na nogo brez hlač, zato se za nakup nisem odločila. Pa še peta se mi je zdela previsoka. Najboljša odločitev pri tem potovanju je bila, da sem hodila brez določenega načrta in tako obiskala kar nekaj zelo zanimivih trgovinic. Odkrila sem Lego trgovino, kjer prodajao od klasičnih paketov kock do kolekcij, ki so povezane s popularnimi filmi, serijami in risankami. Torej vse kar si človek poželi. Zraven sem tudi odkrila trgovino kot je Leonardo, ki je imela noter vse, kar bi jaz hotela kupiti, kar je pomenilo da moram ven zelo hitro. Po tem sem končno pristala na Time square in odkrila dve trgovini, ki sem jih hotela obiskati. Prva v katero sem zavila je bila M&M world. Sprehodila sem se med policami in občudovala kaj vse imajo: od majic, pliškov, šalic od vseh mogočih pakiranj bomobonov. No če sem se iz te trgovine odpravila praznih rok, se iz naslednje zagotovo nisem. Naslednja je bila Disney trgovina. V njej se skrivajo pliški najbolj popularnih risank: Micky mouse in prijatelji, 101 Dalmantinec, Lepotica in zver, Lili in žverca…., šalice, majice, punčke, itd.. Sama se si seveda ogledala celotno trgovino in se odločala katerega pliškota si bom kupila (tukaj sploh ni bilo vprašanje ali si ga bom ali ne). Na koncu sem trgovino zapustila z rdečim medvedom, ki omamno diši po jagodah. Za prvi dan sem si želela še ogledati Victoria's secret in najti še trgovino Rciky's s kozmetiko. Najprej sem na hitro še zavila v HM, kjer sem ugotovila, da nimajo nič posebnega in se odpravila na ''ulico'' Broadway. Na sprehodu sem najprej čisto po naključju  našla Rickey's in si ogledala kaj imajo (imajo znamko lakov, ki me je navdušila in mojo najljubšo znamko izdelkov za lase) in končno sem našla tudi Victoria's secret. Sprehodila sem se po trgovini in iskala nederček, ki bi ga želela imeti. Odkrila sem enega čudovitega in ga seveda želela imeti. Ker ima seveda ZDA drugačne številke, nisem imela pojma kaj moram vzeti in tukaj je vskočila prijazna prodajalka. Na koncu sem končala na enournem pomerjanju različnih modelov in številk in končno našla pravi nederček zase. Na koncu sem trgovino zapustila s čudovitim nedrčkom in petimi novimi spodnjicami (so imeli posebno ponudbo). Po Victorii sem se odločila, da je končno čas da se vrnem v moj začasni dom in se odpravim spat, ker sem bila po osmih urah na nogah precej utrujena.

























2 komentarja

  1. Tele slike so res top. Tudi sama želim iti v New York, da končno vidim tiste vse stavbe, Central park... Upam da si se imela odlično. Super objava.

    Leja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obisk New Yorka je nekaj, kar res moraš storiti, sploh če te mesto privlači :) Meni je bilo zelo všeč in se bom zagotovo še vrnila :)

      Izbriši