USA 2016: Ko te Manhattan enostavno začara

Zadnja dneva sem ravno tako preživela na Manhattnu, saj me je ta del najbolj zanimal, prav tako pa je New York enostavno prevelik, da bi lahko v dobrih štirih dneh obiskala vse kar sem želela. V tem blogu sledijo še trije dnevi, ki sem jih preživela v New Yorku, preden sem ga morala zapustiti. 

Dan 3. - Spodnji Manhattan 
Za naslednji dan sem se odločila, da se sprehodim po Brooklyn bridge, obiščem Wall Street, Little Italy in Chinatown. Na podzemni se izstopila na SoHo in se sprehodila po Broadwayu. Vmes sem prišla do New York University, kjer je knjigarna in seveda sem pregledala vse kar imajo. Morala sem držati denarnico trdno zaprto, da ne kupila česa kar 'nujno' potrebujem. Na Broadwayu sem odkrila tudi Elf in Body shop, kamor sem na hitro vtaknila svoj nos in se odpravila naprej do  Little Italy. Tu sem se sprehodila skozi ulice v Italijanskem stilu in si privoščila tiramisu, ki me je stal 5$, na koncu pa sem si še privoščila pravi italijanski (evropski) kruh po dolgem času. Moram reči, da so turisti in  Američani precej navdušeni nad italijansko kuhinjo, saj je bila mala trgovinica precej polna. Po sprehodu po italijanski četrti sem na hitro skočila še v Chinatown, ki me pa ni preveč navdušil, zato sem se odpravila proti delu mesta, ki me je precej zanimal in to je bil Wall Street. Na poti tja sem videla še nekaj zgodovinskih stavb. Sledil je sprehod po Wall Streetu mimo borzne hiše in vse tja do East river, nato pa sprehod nazaj do Brooklyn mosta in se sprehodila po njem in si z njega gledala kip Svobode (tako da sem tudi to videla). Na drugi strani sem razmišljala o tem da bi se sprehodila še nazaj, ampak sem se odločila da raje uporabim kar metro kartico in skočim na podzemno, če sem že plačala 30$ za celotedensko vozovnico (ena vožnja sicer stane 3$). Vrnila sem se na Manhattan in skočila na Chelsea market. To je tržnica kjer so različne manjše trgovinice: knjigarno, italijansko trgovino s pravo italijansko Nutello, prodajalno s čokolado (ne le eno, kar nekaj…). Po sprehodu po tržnici sem se počasi odpravila proti podzemni, da se odpravim domov, saj so me noge že pošteno bolele. Seveda bi bila hitro doma, če ne bi med potjo do podzemne naletela na trgovino v kateri prodajajo kužke. Ko sem prvič zagledala izložbo v kateri so bili kužki (torej tako kot so pri nas v trgovinah z malimi živalmi hrčki, činčile, zajčki), je bila prva stvar na katero sem pomislila saj niso resni. No in potem sem se odločila, da vseeno stopim noter, ker naj bi imeli noter še več psov. Kmalu sem prišla do izložb v katerih je bilo še več psov. Ima pa ta trgovina tudi posebnost - s kužki se lahko igraš in jih tako za nekaj časa vzameš iz kletke. Sama sem se odločila,da bom nekaj časa namenila žalostnemu labradorcu. Očitno je namreč bilo, da so manjše pasme veliko bolj zaželene. Ko je kužek prišel enkrat ven iz kletke je kar naenkrat postal zelo razigran. Upam, da bo kmalu dobil odgovornega lastnika, ki bo znal poskrbeti zanj.  Po crkljanju s kužkom je moja utrujenost izginila in odpravila sem se na podzemno železnico, kjer pa tokrat ni šlo brez težav. Ker prvič nisem pravilno slišala obvestila nisem pravi čas šla z vlaka in sem imela na koncu dve možnosti, ali grem na vlak, kjer bom mogla kar nekaj prehoditi da pridem domov ali pa grem nazaj na Manhattan z vlakom in potem na vlak, ki me pripelje na mojo postajo. Odločila sem se drugo varianto in tako domov prišla malo pozneje.


New York University

Knjigarna New York University. 

Po dolgeeeeem času sem si privoščila tiramisu...



Wall Street


Brooklyn bridge 

State of Liberty v daljavi

Chelsea market




Puppy shop 



Dan 4. – Manhattan - tretjič
Zadnji dan sem se najprej nameravala odpraviti v Bronx do živalskega vrta, ampak sem na koncu pristala in ostala na Manhattnu. Najprej sem se odpravila na znamenito železniško postajo Grand Central Terminal, kjer sem si na hitro ogledala nekaj trgovinic in smuknila na tržnico. Na tržnici si lahko našel tako sadje in zelenjavo, mlečne izdelke, meso, kot tudi torte in ostale sladice.  Ko sem zapustila postajo, sem se odločila da poiščem menjalnico in pa Saks fifth avenue outlet. Na poti mi je uspelo najti knjigarno, ki sem jo želela obiskati, in sicer Barnes and Nobles. Prva stvar, ki sem jo ob vstopu zagledala, ko sem pogledala na levo, sta bili dve mizi z Harry Potter stvarmi – imeli so vse od knjig, do palic, klobuka, puzzel,… Sama sem se, kljub temu da bi imela vse, na koncu kupila le kemik v obliki palice. Knjigarna se sicer razteza čez tri nadstropja in v njej lahko najdeš seveda vse mogoče knjige (le tiste, ki jo iščeš ne). Potepanje po ulicah me je pripeljalo tudi do postaje HBO in HBO shop, kjer so imeli spominke za ljubitelje Game of Thrones, Sex and the City, True Blood in nekaterih drugih HBO uspešnic. Pot sem potem počasi nadaljevala proti Saksu in ugotovila, da sem našla napačnega (prišla sem do 'normalnega' Saksa in ne outleta - kar je pomenilo precej višje cene), kar je pomenilo ponovno orientiranje po zemljevidu in iskanje naslova (hvala Google). Vendar mi ga je uspelo najti. Po sprehodu med čevlji (zadnji pari), sem našla škornje čez kolena v moji številki, ki sem jih obula brez težav (pri nas imajo le najožje škornje ponavadi, kar pomeni, da lahko vsako leto škornje le gledam od daleč). Kljub temu nisem bila prepričana ali bi si jih kupila, zato sem se za premislek odpravila na Time Square v Starbucks na kapučino in 'pumpkin spice' muffin s sirom in vmes debatirala s prijateljicami ali naj si jih kupim ali ne. Po premisleku mi še vedno niso dali miru, tako da sem napotila nazaj do trgovine. Vmes mi je uspelo odkriti tudi Hershey store, od kamor sem prišla z dvema paketoma hershey čokoladic in dvema paketoma Pumpkin spice kisses. Seveda pa kot lepotna blogerka, nisem mogla zapustiti New Yorka brez da bi nekaj denarja pustila tudi v Sephori. Ker se mi je ličil čez poletje nabralo kar nekaj sem se odločila za set negovalne kozmetike First Aid Beauty in potovalno Lancome maskaro. Za kozmetiko pa tudi nisem želela veliko zapravljati, saj sta me čakala še dva dni kozmetičnega sejma, namenjenega Makeup artistom, kjer sem potešila svojo odvisnost od kozmetike. Po nakupu v Sephori sem se utrujena ampak srečna odpravila nazaj domov, kjer me je čakalo pakiranje.




Grand Central Terminal







Škornji zaradi katerih sem prehodila pol Manhattna











Dan 5. – Čas za odhod v Toronto.
Dan se je začel že zgodaj, da sem dokončno vse spakirala in se na hitro ozrla po sobi, da ne bi česa pozabila. Zunaj je začelo že rahlo rositi in medtem ko sem se vozila z podzemno je začelo deževati. Tokrat spet ni bilo sreče z podzemno železnico, saj je najprej prišlo do zamud, potem smo imeli potnika, ki se je počutil slabo in na koncu so še spremenili progo. Spet je trajalo nekaj časa, da sem ugotovila, da ne gremo v pravo smer in zato nisem šla pravočasno dol z vlaka, kar je pomenilo da sem morala prehoditi kar nekaj ulic Manhattna, da sem našla pravo postajo in dobila pravi vlak do avtobusne postaje. Na srečo se je v tem času ura leta premaknila za eno uro. Naj namignem da z kovčkom, ki ni lahek ni ravno zabavno prečkati in prehoditi vseh možnih stopnic, medtem ko skačeš po postajah. Na koncu smo iz New Yorka zaradi vremena poleteli s precejšnjo zamudo. 




New York – Ali bi se vrnila?
No, že načrtujem ponovni obisk, saj imam še kar nekaj stvari na seznamu, ki bi si jih rada ogledala in je mesto, ki te enostavno zasvoji (vsaj mene, ki imam rada velika mesta). Kljub manjšim težavam z javnim prometom sem uživala. To potovanje je bilo prvo, da sem potovala popolnoma sama. Lahko samo rečem da sem uživala in komaj čakam da vidim kaj mi bo prinesel Toronto. Najboljša plat tega da potuješ sam je, da si ogledaš točno tisto, kar te zanima in spustiš vse tisto, kar se ti zdi brez veze. Uživala sem v tem, da sem se sprehajala po Manhattnu, obiskovala trgovinice in se na daleč izogibala vsem turističnim aktivnostim, ki me niso zanimale. 

Ni komentarjev