USA 2016: Kaj sem se naučila v ZDA?

Blog za zaključek mojih dobrih štirih mesecev v ZDA in kaj me je naučila šola za 2000€. Šolnina (ne govorimo le o denarju) je bila draga, nauki, ki sem jih tu prejela pa zagotovo dragoceni. Na napakah in padcih se učimo, to je dejstvo. Ali pa naučeno tudi upoštevamo je pa že druga zgodba. Včasih moramo pač kakšno napako ponoviti dvakrat ali petkrat da končno spoznamo, da tako ne gre.

Zaupaj svojemu občutku
Večkrat me je že izučilo, kaj se zgodi če ne zaupaš tistemu prvinskemu občutku, ki ti pove ali je vse v redu in ali se bo zgodilo točno tisto kar se ne bi smelo. Tudi tokrat mu nisem zaupala in si dvakrat nakopala težave, prvič pri izbiri službe in drugič pri zaupanju določenim osebam. Včasih čutiš, da se ne bo izšlo po željah, pa še vedno to narediš in upaš na drugačen rezultat.

Google ve vse, zate pa je včasih boljše če veš več od njega
Ko sem izbirala službo, sem približno ocenila kateri kraji so mi všeč in kaj je bližini in več kot očitno izbrala narobe. Poleg tega sem iskala službo, ki ima zraven še namestitev in deluje zanimivo. Iskreno, izbirala sem na srečo in si nakopala nesrečo. Izučilo me je, da imaš dve možnosti ali greš poskušat popolno srečo in tako kot jaz 'zafrkneš' ali raziščeš vse v nulo. Torej se pozanimaš vse lastnosti kraja, kjer boš delal, javni prevoz, oddaljenost bivanja od delovnega mesta, možnosti za zabavo, možnosti za dodatno delo. Torej zadevo raziščeš tako podrobno, da si prepričan, da te nič ne more presenetiti (seveda je ta trditev napačna v 99,9%, življenje te vedno preseneti).

Za svoje življenje si odgovoren sam
Zagotovo se precej naučiš o samostojnosti. Tukaj si za vse sam – plačilo najemnine, nakupi v trgovini, ravnanje z denarjem, bančne zadeve, zdravniki, itd. Poleg tega je še vse v tujem jeziku (ki meni ne leži preveč). Ampak zagotovo se naučiš znajti v vseh situacijah.

Ukrepaj takoj!
Tisti, ki ste brali moj blog na začetku, se spomnite ko sem pisala, da je skoraj nemogoče zamenjati službo in se v to nisem niti podala? Sedaj mi je iskreno žal, da je nisem zamenjala. Vem, da bi porabila kar nekaj denarja, vem da bi bilo mogoče se slabše, vendar lahko bi bilo pa tudi boljše. Druga napaka pri kateri nisem ukrepala je bila, ko so mi začele že v juliju padati ure pod 40h na teden, nisem začela iskati dodatne službe, ampak sem kar čakala kdaj bo boljše, dokler ni bilo prepozno.
  
Po padcu se moraš znati pobrati
Včasih se vse podere in padeš v stanje, kjer živiš le za to, da preživiš. Meni se je zaradi večernega dela sesul bioritem in nekaj tednov nisem imela od dneva več kot spanje in delo. To dokler si nisem rekla dovolj in postala bolj aktivna in se začela predvsem zbujati prej in končno imela nekaj od dneva.

Za vsako težavo vedno obstaja rešitev
Včasih je rešitev več včasih pa samo ena. Čeprav z reševanjem včasih kar odlašamo in težave postajajo vedno večje, pravočasno reševanje prihrani veliko skrbi in bolj uživaš v sproščenih trenutkih.

Spoznaš kdo ti stoji ob strani.
Čeprav sem bila na drugem koncu sveta, sem doma še vedno imela prijatelje, ki so mi stali ob strani in poslušali o vseh dogodivščinah, ki so se dogajale in mi poskušali svetovati in mi pomagati kolikor so mi pač lahko.


Za svojo srečo si odgovoren sam
Lahko bi rekla, da tole poletje nisem imela pretirane sreče,  ampak se zavedam  enega dejstva, mogoče tokrat celo bolj kadarkoli prej – za vse si odgovoren sam. Vsi imamo včasih dan ko bi najraje skrili v posteljo in ostali tam. Včasih je točno to tisto, kar moramo narediti. Se skriti v posteljo za en večer, si polizati rane, in drugi dan vstati in delati na tistem kar nas veseli in kar nas dela srečne. 


Ni komentarjev