Toronto - mesto s čudovitim živalskim vrtom

Po New Yorku me je pot zanesla še do Toronta. Po precejšnji zamudi, sem pozno popoldan končno prispela v Toronto in se najprej namestila pri moji gostiteljici in spoznala mačko Jillian. Potem pa se je spoznavanje mesta začelo.

Toronto me ni tako navdušil in prevzel, kot me je New York. Mesto se mi je sicer zdelo veliko tišje in predvsem bolj mirno, pa tudi varno. V petih dneh, ki sem jih preživela v Torontu, sem dva dni preživela na sejmu, ki sem ga opisala v prejšnjem blogu. V ponedeljek sem se sprehodila po mestu in obiskala nakupovalni center, v torek sem se odpravila v živalski vrt, v sredo pa sem pred letom še na hitro skočila do Starbucksa na še zadnji Pumpkin Spice latte.

Živela sem precej blizu glavnega dela mesta in zraven jezera Ontario. Zame je imelo to mesto dve glavni ulici Queen st in King st. Če si se odpravil na malo daljši sprehod (okej, zelo doooooolg sprehod) si prišel v center mesta. V petek ko sem prišla sem se najprej odpravila preveriti kakšen je kanadski Walmart. Čeprav je šlo za supercenter ni bil veliko večji od tistega v katerem sem jaz kupovala v Južni Karolini, prav tako sem imela občutek da je tudi manj izdelkov. So pa zagotovo izdelki precej drugačni, vsaj kar se tiče oblačil, tukaj so oblačila veliko toplejša. Pa tudi pri prehrambenih izdelkih je kar nekaj razlik. Soboto in Nedeljo sem preživela na IMATS-u ter se po koncu sejma odpravila na sprehod po mestu. Ko sem hodila po Queen st je bilo zelo opazno, da bolj kot si se oddaljeval od centra mesta manj je bilo trgovinic na ulici. Prav tako v centru mesta na vsakem vogalu naletiš na Starbucks ali pa na Second cup, ki je kanadska verzija Starbucksa. V nedeljo zvečer sem odpravila še na sprehod ob jezeru. V ponedeljek sem se končno odpravila v pravi nakupovalni center in v njem brez težav porabila kar nekaj ur. Trgovine so bile ali višji cenovni razred, ali tipa HM (tudi HM je bil noter, poleg oblačil je imel tudi oddelek home decor). Poleg tega je seveda imel tudi kar nekaj trgovinic s kozmetiko (tudi Lush in L’Occitane), pa tudi Hallmark trgovino in Disney store. Spodnje nadstropje nakupovalnega centra je v večjem delu namenjeno hitri prehrani, kjer najdeš od klasičnega KFC piščanca, do palačink in japonskih ter kitajskih restavracij. V tem nadstropju sem našla tudi trgovino s halloween kostumi in izdelki iz bolj znanih filmov (tudi iz Harry Potterja je bilo kar nekaj izdelkov). Po večurnem shoppingu, kjer nisem nič kupila sem so odpravila na sprehod nazaj v sobo, vmes sem se sprehodila še po delu kitajske četrti, kjer sem iskala ulico na kateri so bile Vintage trgovinice. Ulico mi je uspelo najti, ampak sem se tudi precej hitro sprehodila po njej, ker nisem imela najbolj prijetnega občutka. V torek sem se odpravila v živalski vrt, do katerega sem se vozila skoraj dve uri. Vendar je bilo vredno. Videla sem namreč mladičke pande in pa mladega severnega medvedka, ki je bil že bolj medved. Poleg tega so me navdušili tudi pingvini in nosorog. Seveda pa sem si ogledala tudi svojo najljubšo žival - tigra. Ko sem se vrnila iz živalskega vrta, sem skočila nazaj v nakupovalni center, da sem kupila še zadnja darilca zame pa tudi za ostale. V sredo me je čakalo dokončno pakiranje in si vzela čas , da sem na hitro skočila še do prvega Stabucksa, ki je bil na koncu skoraj v centru (ker sem zgrešila smer hoje). Na koncu me je čakala še pot do letališča in potem let domov.


Jezero Ontario in del Toronta. 

Jezero Ontario podnevi

Mala pandica v živalskem vrtu. 

Hranaaaaaaaa


Še zadnjič v Starbucksu v Torontu in še moje ime je pravilno napisano :)

Ni komentarjev