Dogodek meseca: IMATS

Med načrtovanjem svojega potovanja, sem ugotovila da lahko končno obiščem tudi IMATS. Te priložnosti nisem želela izpustiti in si že avgusta kupila dvodnevno karto za sejem. Čeprav me je New York očaral in ga nisem želela zapustiti, sem se IMATS-a veselila, saj sem vedela, da bo predaval tudi moj najljubši make-up artist.

O sejmu
IMATS je kratica za International Makeup Artist Trade Show in je namenjen vizažistom (in ljubiteljicam kozmetike). Na sejmu se predstavijo posamezne znamke in trgovine z profesionalnimi, pa tudi z ‘neprofesionalnimi’ izdelki. Poleg tega pa se čez celoten dan zvrstijo predavanja makeup artistov, od katerih se lahko marsikaj naučiš, poteka pa tudi tekmovanje makeup artistov v kategoriji posebnih efektov, kjer izdelujejo maske glede na določeno temo. Sejem poteka v šestih mestih na svetu, nam najbližji pa je v Londonu. Moja želja pa je sejem v New Yorku.

Moj obisk sejma
Sobotni dan sem izkoristila za sprehod med stojnicami in seveda za nakupe. Sejem se odprl ob 9ih, sama sem prišla okrog desetih in se tako izognila gneči na vhodu, vendar je bila pa zato ogromna gneča na sejmu (govorilo se je, da je bil razprodan). Največje vrste za produkte so bile, vsaj po mojem opazovanju, pri Kat Von D Beauty, Morphe brushes in Makeup Forever. Govorimo o tem, da so punce stale v vrsti nekaj ur, da so prišle (ali pa tudi ne - Kat Von D je recimo sprejemala samo kreditne kartice) do želenih produktov. Morphe brushes so bili popularni zato, ker se jih v Kanadi težko dobi in je poštnina ogromna, Kat Von D ne poznam tako dobro, da bi vedela zakaj, Make Up For Ever pa je imel 40% znižanje izdelkov, tako da je bila gneča razumljiva.  Na sejmu si sicer lahko našel tudi znamke Bare Minerals, Benefit Cosmetics, Clinique, Dermablend Professional, Inglot, Kryolan Professional Make-up, Lime Crime, MAC Pro, NARS, NYX Cosmetics, Sleek brows Cananda, Z Produx, … Cene na sejmu so bile različne nekateri izdelki so bili občutno cenejši, nekateri enakih cen kot v trgovini, nekateri pa celo dražji. Sama sem se po sprehodu med stojnicami odpravila na manikuro pri Bio Seaweed Gel. Manikura je stala 10 CAD, gel lak pa naj bi na nohtih ostal do dva tedna. Na mojih nohtih se je začel krušiti po petih dneh (ampak tako ali tako je čudež da lak na mojih nohtih ostane nedotaknjen več kot 2 dni). V soboto predavanj nisem poslušala, sem pa na hitro skočila poslušati za nekaj minut Jordana Liberty-ija. Seveda pa nisem sejma zapustila ne da bi si kaj kupila. Moj ‘haul’ za soboto je bil Z paleta, seveda čopiči, in sicer čopiča za nanos maskare in eyelinerja(Royal&Langnickel) ter NYX paletka rdečil in svinčnik za obrobo ustnic.
V nedeljo sem na sejem prišla malo kasneje, saj je bilo predavanje, ki me je najbolj zanimalo šele popoldan. Najprej sem se odpravila k Make Up For Ever, saj sem se odpravila kupiti tekoči puder za mojo prijateljico in seveda zame (Po treh mesecih tujine, da bi prišla domov brez enega tekočega pudra - nemogoče). Potem pa sem se počasi preselila pod oder, kjer je svoje predavanje začel moj najljubši makeup artist Kevin James Bennett. Njegovo predavanje je bilo na temo, ki v današnjih časih nosi največ denarja - poročno ličenje. V eni uri, kolikor je trajalo predavanje sem se naučila ogromno novega, poleg tega pa se tudi dobro nasmejala. On je preprosto car, ki ve ogromno, tako o tehnikah ličenja, produktih, sestavinah in samem poslu v kozmetični industriji. Po tem predavanju sem se udeležila še enega predavanja, in sicer indijsko poročno ličenje, ki pa me ni prepričalo, čeprav je bila tema, ki me zanima.


Sejem je zagotovo nekaj, kar bi morala obiskati vsak aktiven vizažist, saj na njem lahko za precej nizko ceno dobiš kar nekaj dobrih ali odličnih predavanj, poleg tega se lahko mrežiš z ljudmi iz svojega poklica in kupiš nekatere izdelke po nižjih cenah.

Zapestnice, ki sem jih dobila za obisk sejma, 

Takšna gužva je bila v soboto zjutraj na sejmu. 

Jordan Liberty v akciji. 

Tole je utrinek iz 'muzeja' na sejmu, kjer so bili predstavljeni modeli protetike.

Kevin J. Bennett v akciji, tukaj ima v roki tudi mojo najljubšo paletko senčil.

Preprost poročni makeup, ki ga je ustvaril KJ Bennett v pičlih 20 minuath. 

Moj nakup na sejmu, ki me je stal 75 CAD ali 50€. 

Ni komentarjev