USA 2016: Še zadnji pozdrav iz Garden city

Poletna vročina se je končno poslovila in sedaj so tukaj znosnejši dnevi z kar nekaj dežja. Moj zadnji mesec je počasi minil in več ali manj moji dnevi potekajo v pripravah na odhod, delu, teku in iskanju interneta.

Tropska nevihta
Doživeli smo tropsko nevihto, kar je pomenilo cel dan dežja, ohladitev za nekaj stopinj (temperatura je bila okrog 26 stopinj, kar je bilo zelo prijetno glede na to da je ponavadi okrog 32) in prost dan. Zvečer je končno prenehalo deževati in sva se s Sunny odpravile na sprehod do plaže. Veter, visoki valovi in sivo nebo. In surferji v morju - tokrat sem dejansko prvič videla surferje v celem poletju. Deževati je začelo, ko sva bili na poti domov, tako da sva domov prispele rahlo mokre. Sunny je tokrat prvič hodila po dežju brez dežnika.





September ali pričakovanje noči čarovnic – Halloween
Ko se je šola začela in so šle šolske potrebščine na razprodajo, so že začeli postavljati police z izdelki za noč čarovnic (predvidevam, da bodo 2. 11. na policah že božične dekoracije). To obsega: kostume, kakršne najdemo pri nas za pust, vse mogoče dekoracije, pakete sladkarij za trick or treat (nekateri so že znižani!), pa tudi že najdemo buče za izrezovanje.  (Da ne pozabim omeniti, odkar sem začela prvič pisati ta blog, so prišle v prodajajo tudi že umetne smrečice za božič in nekateri okraski, da slučajno ne bi bili prepozni).

Pumkin pie
Prišla je jesen in s tem okus pumpkin spice. Najdeš ga lahko v kavi, samo bučo v kombinaciji s pumpkin spice pa vseh mogočih sladicah in verjetno tudi 'nesladicah'. Sama sem si iz radovednosti kupila Walmartovo mini različico pite z bučo. Njen okus me je presenetil, definitivno me pa ni razočaral. Sem pa prepričana da je doma narejena pita, veliko boljša od trgovske, ki je bila nekako bolj kot ne brez izrazitega okusa.  




Še zadnji nakupi
Glede na to, da čas zelo hitro beži in da se kmalu že odpravljam naprej, sem si za bolj priročno potovanje morala omisliti še en kovček (imam vseeno nekaj več stvari sedaj, kot ko sem prišla) in nahrbtnik, saj imam občutek da bo potepanje z njim po New Yorku in Torontu veliko lažje kot pa z običajno torbico. Kovček je varno prispel, medtem ko nahrbtnik še vedno čakam.




Življenje
Sedaj sem ostala sama in na koncu še brez interneta. Tako da moj zadnji teden poteka razpet med plažo, delom, hišo in Krispy cream (kjer je ob krofu izkoristim še internet). *Dodatek: Byebye krofi, internet prišel nazaj. :)

Delo
Še zadnji mesec dela počasi mineva, pred mano sta še natanko dva delovna dneva in potem kooonec. Ta mesec je bilo precej razgibano. Delala sem v grillu, po zaprtju pa sem se vrnila nazaj k nagradam. Ker je sploh sedaj zadnji teden zelo malo obiskovalcev predvsem med tednom, je moje delo čiščenje igric in pometanje.




Potovanje
Že odštevam ure, ko bom končno poletela iz Myrtle beach v New York in se bo končno začelo moje potovanje. Pakiranja se bom pa seveda lotila šele v nedeljo popoldan, ko bom imela vse stvari.

Ali bi se vrnila?
Mislim, da je po treh mesecih čas, da odgovorim tudi na to vprašanje. Odgovor je da in ne. Zagotovo se ne bi vrnila nazaj sem, bi pa šla kam drugam poizkusit srečo. Definitivno bi tokrat precej bolj podrobno preverila službe kamor bi se prijavila za delo. In skoraj zagotovo, bi tokrat raje dala malo več denarja in imela skype intervju z bodočim delodajalcem, ker bi se lažje odločila ali si želim delati zanj ali ne. Tokrat nisem pretirane sreče sem se pa zagotovo iz tega ogromno naučila in bom poskusila to znanje uporabiti za naprej.





Ni komentarjev