USA 2016: Še en mesec do prihoda domov

Že skoraj tri mesece je minilo od odhoda na drugo stran sveta. Sedaj me čaka le še  20 delovnih dni in potem končno potovanje. Tokrat bom z vami delila nekaj utrinkov, ki so se dogajali v mesecu avgustu. Obiskala sem Brookgreen garden, peljali so nas na poslovilno večerjo, poleg tega pa sem se začela pripravljati na Ljubljanski maraton in načrtovati potovanje v New York in Toronto.


Življenje
Življenje je potekalo počasi, čeprav so mi dnevi hitro minili. Kar nekaj dni sem imela prostih po sredini avgusta (začela se je šola in veliko manj je obiskovalcev) in predvsem veliko manj ur. Prav tako sem začela tako pri igračah kot v grillu, kar mi je še dodatno zmanjšalo ure (ker sem v grillu delala le 3-4 ure). Upam, da bom sedaj dobila še kakšno uro več, ko smo le še štirje in seveda potem, ko ostanem sama. Če sem mislila, da je kulturni šok minil in da se bom končno uživala, sem se ta mesec kar nekajkrat počutila, da bi se najraje usedla na prvo letalo in odšla domov. Končno pa mi je uspelo urediti ritem, da ne prespim več celega dopoldneva in končno bolj redno ustvarjam blog.







Japonska restavracija in Marsh walk
Na poslovilno večerjo so nas peljali v japonsko restavracijo. Izredno zanimiva izkušnja, saj hrano pripravljajo pred teboj. Kuhar med kuhanjem izvede pravi šov, ki je paša za oči. No nad hrano pa nisem bila ravno navdušena, čeprav nismo jedli sušija. Vsi smo izbrali menu s piščancem, kozicami in govejim zrezkom. Sama sem bila najbolj navdušena nad zrezkom, najmanj pa nad kozicami. Poleg tega pa smo zraven dobili še veliko riža. Po večerji smo se odpravili še na Marsh walk. To je pomol in sprehajalna pot ob morju, poleg katere so restavracije in bari z živo glasbo.






Suši, ki ni bil moj :)




Park
Kot vse študente pred nami so tudi nas peljali v Brookgreen garden park, ki je sestavljen iz dela kjer so v parku postavljene skulputre in manjšega živalskega vrta. O parku in živalskem vrtu sem se že razpisala v dveh blogih, ki jih najdeš tukaj (o parku) in tukaj (o živalskem vrtu).




Sostanovalci
Sostanovalci počasi odhajajo. V avgustu sta se poslovila dva od sostanovalcev, v nedeljo pa sta nas zapustili še Jamajčanki, tako da sedaj v sobi kraljujem sama (in pri treh prostih posteljah je moj jogi še vedno na tleh). Ostali smo le še štirje in eden odhaja že ta teden. Še malo pa ostanem popolnoma sama. Z večino sostanovalcev smo se dobro ujeli in nekatere bom zagotovo pogrešala.


Potovanje
Načrtovanje potovanja je bilo v avgustu v polnem teku, tako imam kupljene letalske karte do New Yorka in kasneje do Toronta, rezervirano bivanje (odločila sem se za bivanje pri prebivalcih teh dveh mest in sobi rezervirala preko Airbnb)  in kupljeno karto za IMATS (international makeup artist trade show ali predavanja in preveč dobre kozmetike, ki bi jo želela imeti). Zbiram pa predloge kaj si ogledati v New Yorku kot tudi v Torontu.


Tek
Ljubljanski maraton se približuje in ker sem se zadnji trenutek odločila, da se prijavim na 10km preizkušnjo, je tudi treniranje že v polnem teku. Ravno zaradi tega sem ugotovila kako čudovit je tek po plaži. Več o tem, pa si lahko prebereš na tem blogu. Trenutno imam le težave z organizacijo treningov, ker delam zvečer, zjutraj pa po nekaj urah spanja res nimam volje za tek. Vendar mislim, da se bom kljub temu že kmalu spet odpravila teči (ga preveč pogrešam, da bi se mu odpovedala).   



Ni komentarjev