USA 2016: Izdelki za nego kože

Tokrat bom z vami delila nekaj izdelkov za nego, ki jih trenutno uporabljam (ali pa sem jih morala nehati uporabljati). Moja koža mi je namreč pokazala, da ji tole podnebje in klima nista preveč pri srcu. V želji, da bi ji pomagala, sem dokupila izdelke. Vendar se je za enega od njih pokazalo, da ni bil najboljša izbira.






Krema za obraz Yes to Carrots
Kupila sem si nočno zelo vlažilno kremo za obraz, ker sem imela občutek da moji kože primankuje vlage (večino časa sem izpostavljena klimi). Krema je v lončku in se je porabi zelo malo. Je brez vonja in po nanosu na obraz ni težka in mastna. Ker gre za naravno kozmetiko je sestavljena v osnovi iz vode in olj ter masel. Kot aktivne sestavine vsebuje salicilno kislino, hialuronsko kislino in različne rastlinske izvlečke. Yes to je znamka naravne kozmetike, ki ne testira na živalih. Cena kreme je okrog 14$.
Čeprav mi je krema všeč, mi je povzročila alergično reakcijo in povzročila sprehod do Walmarta ob 4ih zjutraj, da sem dobila kremo, ki je pomirila mojo kožo. Tako da bo na žalost romala v koš za smeti. Katera je tista sestavina, ki se ne razume z mojo kožo pa nisem ugotovila.


Maske za obraz
V zadnjem času sem naredila nakup 'sheet' mask za obraz, da še malo boljše poskrbim za svojo kožo na obrazu, saj se mi zdi da ni ravno najbolj navdušena nad tukajšnjim podnebjem (visoke temperature, visoka zračna vlažnost, velika izpostavljenost klimi) ... Namignem lahko da sem eno že preizkusila. Več o njih pa v enem od naslednjih blogov.


Maska za lase Keratin protein
Maska znamke Hask, ki je namenjena globinski negi las. Za nakup sem se odločila iz več razlogov, in sicer ker so jo imeli v Walmartu, ker stane manj kot 2$ in ker moji lasje potrebujejo dodatno nego. Prav tako se izdelki ne testirajo na živalih in so tudi dostopni v Evropi.  





Šampon in balzam za lase Not your mothers
Ena od manjših ameriških znamk, ki me je navdušila s svojimi izdelki. Več o njej si lahko prebereš v tem blogu.


Kateri so pa tvoji najljubši izdelki za nego kože v tem času?

Ni komentarjev