Osnovni čopiči

Čopiči so praktično osnova za vsako, ki uporablja več kot le maskaro in šminko. Tisti, ki me poznajo vedo, da je zbirka mojih čopičev velika, ampak kljub temu sem v ZDA prišla le z enim. Skoraj do konca sem se upirala nakupu, dokler ni bil čas za večerjo in sem si končno želela narediti malo boljši makeup, predvsem na očeh. Na koncu sem končala z osnovno zbirko čopičev (mogoče manjka še kakšen za obraz, vendar trenutno ne uporabljam tekočega pudra).




Vsi čopiči (razen enega) so znamke Elf, njihova cena pa variira od 1$ do 3$, vsaj tiste, ki sem jih kupovala. Cene se sicer gibljejo od 1$ do 3$ za oči in od 4$ do 7$ za obraz.


Essence powder brush
Čopič si je edini izboril pot z menoj v ZDA. Zakaj ga imam rada? Ker je majhen, priročen in z mehkimi ščetinami. Primeren za nanos pudra v prahu, kot tudi tekoče podlage (če se malo potrudiš, ni pa najboljši, ker je mogoče malo premehek). Odlično se obnese tudi za zabrisovanje osvetljevalca, kar je bila tukaj njegova osnovna naloga.




Elf Angled eyeliner brush
Ta čopič je bil čez poletje kar precej v uporabi. Všeč mi je da ni raven, ampak pod kotom. Njegova me ni uporabnost najbolj navdušila, ker je z njim tanko črto zelo težko doseči, čeprav je precej tanek. Mogoče je težava v čopiču, mogoče pa je težava tudi v meni, ker zelo redko uporabljam eyeliner. Cena zanj je 3$.



Elf Blending Brush
To je eden od čopičev iz zadnjega nakupa in priznam da ga še nisem uspela uporabiti. Gre pa za čopič za zabrisovanje, ki pa ni tipične okrogle oblike, ampak je bolj ploščat in širok. Ščetine so mehke. Cena čopiča je bila 1.75$ (znižan z 3$).


Elf Eyeshadow brush
Klasičen čopič za nanos senčil. Je trd in senčke se z njim nanašajo brez težav (tudi tekoče). Je ploščat in ozek, zato je priročen tudi za nanos senčil na spodnjo veko ali v očesni lok. Cena čopiča je 1$.


Elf Defining Eye brush
Tale čopič je odličen za zabrisovanje in nanos senčil na spodnjo veko. Uporabiti pa si ga dalo tudi za zabrisovanje senčil v loku ali pri trepalnicah za zabrisovanje eyelinerja. Čopič je poševno rezan. Njegova cena je 1$.




Elf Flawless Concealer Brush
To je bil prvi elf čopič, ki sem si ga omislila. Sicer ni bil namenjen nanosu korektorja, ampak nanosu highlighterja. Čopič je malo trši, zato ni odličen za zabrisovanje osvetljevalca, je pa odličen za zabrisovanje korektorja. Cena je 3$.


Elf Concealer brush
Še en čopič za korektor, ki pa je popolnoma drugačen od zgoraj opisanega. Tale čopič je majhen, tanek in trd. Namenjen je prekrivanju manjših nepravilnosti na koži. Odličen je tudi za nanos senčke na lok, na spodnjo veko, ustvarjanje manjših detajlov, z njim bi se tudi dalo nanesti senčilo v obrvi. Sama sem ga sicer kupila za nanos šminke, ampak mislim, da bo precej v uporabi tudi za oči. Cena pa je 1$.





Kateri pa so tvoji najljubši čopiči?


  

Ni komentarjev