Na testu: Maske za obraz

Maske za obraz so nepogrešljiv izdelek za razvajanje utrujene in dehidrirane kože, kot tudi za nežno čiščenje kože. Sama sem jih tokrat uporabila bolj kot ne za vlaženje, saj je bila moja koža v teh mesecih precej izpostavljena močnemu soncu in klimi. Za oba dejavnika pa vemo, da do kože nista najbolj prijazna.


Creme shop Cucumber face mask
Izbira mask v Wallgrenu ni velika. Odločiš se lahko za masko v tubi (cenejša), vendar sem že takrat vedela, da zagotovo ne bom porabila cele, ali za ‘sheet’ masko korejske znamke the Creme shop (edina znamka posameznih mask). Kupila sem si masko z izvlečkom kumare in hialurnsko kislino. Maska naj bi kožo dobro navlažila, hkrati pa ima hladilni in pomirjevalni efekt, ki pomaga koži po tem ko je bila izpostavljena soncu (upam da pomaga tudi pri izpostavljenosti klimi). Po uporabi lahko rečem, da mi je kožo dobro navlažila in pustila dober občutek na koži.




SOO AE Purifying black charcoal mask
Maska iz Walmarata za 2,5$, ki prestraši sostanovalce. Gre za ‘sheet’ masko v črni barvi zaradi oglja, ki ga vsebuje. Maska je namenjena vlaženju kože. Kot sem že omenila, maska vsebuje oglje, ki naj bi kožo očistilo in poživilo. Poleg tega pa v njej najdemo še izvleček zelenega čaja, izvleček zelenega kaviarja in hialuronsko kislino, za mehko in navlaženo kožo. Poleg naštetih aktivnih sestavin vsebuje tudi izvlečke iz cvetače in gob. Po uporabi lahko rečem, da je maska kožo resnično navlažila, kar je bil tudi glavni namen uporabe. Je pa tale maska narejena v Koreji.


Maqueology Special Care Cream Mask
Spet normalna bela ‘sheet’ maska za pomiritev in vlaženje kože. Njena glavna aktivna sestavina pa so peptidi, ki dajo koži elastičnost. Tale maska je sicer namenjena suhi in utrujeni koži, ki potrebuje vlaženje in pomiritev. Poleg peptidov v njej najdemo tudi ivleček iz aloa vere. Tole masko sem uporabila za vlaženje in lahko rečem, da je bila koža po uporabi res vidno bolj navlažena. Tudi ta maska prihaja iz Koreje.


Miss Spa exfoliate face mask
Tale ‘sheet’ maska poleg vlaženja nudi tudi nežen piling. Maska obljublja svež videz za uvelo in utrujeno kožo (moja je zaenkrat samo utrujena). Za vlaženje vsebuje ureo in hialuronsko kislino. Vsebuje pa izvleček ananasa in limone, ki verjetno nudita nežen piling. Po uporabi te maske bom tudi zagotovo uporabila kremo za sončenje. Je pa za razliko od ostalih tale maska narejena v ZDA.   



Katera je pa tvoja najljubša maska za obraz?



Ni komentarjev