Na testu: Laki OPI in Ella+Mila

Pri lakih za nohte zame velja, samo da je poceni. Posledica tega pa je, da je lak za nohte ponavadi precej neobstojen na mojih nohtih in se zelo hitro začne krušiti. Tokrat pa sem se odločila, da si privoščim malo boljše lake za nohte in vidim ali se bodo dlje obdržali. Odločila sem se za dva OPI laka in dva laka znamke Ella+Mila.


OPI laki
OPI lakov ne bom posebej predstavljala, saj se jih dobi tudi pri nas. Za nakup sem se odločila zaradi nizke cene (dva laka naj bi bila 10$), ki se je kasneje izkazala za dobrih 13€, kar pa je še vedno zelo poceni. Kupila pa sem OPI natural nail base coat in OPI top coat. Dva osnovna laka, ki ju ponavadi ne uporabljam.





Ella+Mila laki
Po Amazonu sem raziskovala katere barvne lake dobim za neko primerno ceno (beri 5-6€). Vmes sem naletela na tole blagovno znamko, pri kateri me je najbolj navdušil logotip slončka. Poleg tega pa sem ob kliku ugotovila, da gre za manjše ameriško podjetje. Čeprav ponavadi kupujem stvari večjih podjetij (lažja dostopnost), zelo rada in z večjim veseljem kupim izdelke manjših podjetij, saj se mi zdi, da imajo taki izdelki na sebi nekaj več, čeprav so ponavadi nekoliko dražji. Odločila sem se za nakup kompleta dveh lakov Mommy&Me, ki je stal 16$. Sestavlja pa ga en večji in en manjši lak za nohte. Večji lak je nežne roza barve (odtenek So in love), manjši pa nežne rožnato-oranžne barve z dodanimi bleščicami (Cotton candy) in spreminja barvo glede na svetlobo. Poleg lakov pa sem zraven dobila še nalepke za nohte v obliki rožic. Če kupuješ lake posamezno je cena večjega laka 10,5$ in manjšega 7$.






Nekaj o znamki
Gre za manjšo ameriško kozmetično podjetje, ki je ime dobilo po dvojčicah ene od ustanoviteljic. Njihova ideja je ustvarjati lake, ki so prijazni okolju, ampak še vedno visoke kvalitete. Ponosni so, da izdelujejo dolgoobstojne lake, ki ne vsebujejo škodljivih kemikalij (toluen, dibutil ftalat, formaldehid, zaostankov formaldehida ali kafre), se ne luščijo, se hitro sušijo in imajo visok sijaj. Poleg tega pa niso testirani na živalih. Več o njih pa si lahko prebereš na njihovi spletni strani.





Končna ocena Opi in Ella+Mila lakov
Od lakov nisem pričakovala preveč, saj se ponavadi z mojih nohtov okrušijo že v nekaj urah. Ampak tokrat je sledilo presenečenje - lak je ostal na svojem mestu dokler se nisem vrnila na delo v grill in roke potopila v čistila. Kljub temu sem ga še naprej pustila na nohtih, da sem videla ali se bo odluščil ali bo ostal na nohtih. Na moje veliko presenečenje je ostal na nohtih vsaj dobrih 5 dni. Tako da celotni kombinaciji dajem velik plus. Iskreno že razmišljam ali bi preden se vrnem domov kupila še katerega od Ella+Mila lakov (slonček je preveč prikupen in prav tako odtenki, ki jih ponujajo).


Odtenek So in love, in res sem zaljubljena v tele lake.

Kateri pa je tvoj najljubši lak za nohte?



1 komentar