USA 2016: Nova ličila v moji zbirki

Bivanje v Ameriki ne more miniti brez nakupovanja kozmetike (preveč kozmetike). Tako se je od mojega zadnjega bloga o kozmetiki pri meni nabralo kar nekaj izdelkov, ki bi jih rada delila z vami.


Poleg tega da svoje izdelke naročam preko spleta, jih kupujem v Walmartu in Wallgreenu, sem obiskala tudi outlet nakupovalno središče Tanger, kjer imajo The cosmetic company outlet, kjer dobiš nekatere izdelke znanih blagovnih znamk po nižjih cenah. V naslednjih tednih pa se bom odpravila še v Ulto in Sephoro.


Estee Lauder torbica
Tole torbico sem si kupila za 26$ v The cosmetic company outlet. Vsebuje kar nekaj kozmetičnih izdelkov, in sicer ličila in izdelke za nego. Izdelki so v potovalni velikosti, vendar so vseeno odlični za testiranje. Izdelki za nego so Revitalizing supreme krema proti staranju, New dimension shape+fill expert serum, Advanced Night Repair serum in Advanced night Repair krema za oči. Izdelki za ličenje pa Double wear concealer, maskara Bold Volume Lifting Mascara, šminka v odtenku Bois de Rose (gre za rjavkast odtenek z bleščicami), temno rjav svinčnik za oči in paletka z 9 senčili, od teh so štirje mat odtenki (bež, rjava, temno vijola in temno modro-vijola) ter pet satin odtenkov (svetlo roza, svetlo bež, svetlo rjava, nežno roza in nežno vijoličasta). Izdelkov še nisem testirala in jih bom verjetno šele po prihodu domov. Za nakup sem se odločila, ker sem si končno želela preizkusiti eno od ‘luxury’ kozmetičnih znamk, da vidim ali izdelki opravičujejo svojo ceno.  






Mac izdelki
V The cosmetic company sem v roke dobila tudi izdelke Mac po nižjih cenah. Končno sem si kupila Vamplify lipgloss v oddtenku suggestive in sem noro navdušena nad njim, saj je, čeprav je gloss, obstojen. Poleg tega pa sem si kupila še svinčnik za obrobo oči v odtenku Smolder.




Colourpop
Vedno bolj poznano ameriško podjetje s kozmetiko med mladimi (predvsem po tem, ko so razkrili da izdelujejo Kylie Jenner lip kit). Od njih sem kupila kar nekaj izdelkov. Njihove slavne mat tekoče šminke še nisem kupila (pride z naslednjo pošiljko). Kupila pa sem si satin tekočo šminko v oddtenku Lyin’ king, ki spominja na zrelo malino. Sama sem nad odtenkom navdušena, nisem pa navdušena nad obstojnostjo šminke, saj se ne posuši, poleg tega se zelo hitro razmaže, prav tako pa po nekaj urah (4-5 ur) izgine z ustnic. Poleg tega sem se odločila še za nakup lippie stix-a v modri barvi, ki me je s svojo obstojnostjo veliko bolj prepričal. Kupila sem si tudi creme gel colour oz. gel eyeliner v roza odtenku, ki pa ga še nisem testirala.  






Laki za nohte
Kupila sem si OPI laka (podlak in nadlak) ter dva barvna laka Ella+Mila. Ali so me navdušili si boš lahko prebrala v enem od naslednjih blogov.




Adidas body fregnance
Čeprav parfumov ponavadi na uporabljam, me je tale naravnost začaral. Gre za parfum za telo z izrazito sladkim sadnim vonjem. Sama ga obožujem in sem že preverila ali ga je mogoče dobiti tudi pri nas.


2 komentarja

  1. Uuuu, tale Ella+Mila mene matra že kar nekaj časa :) Me prav zanima kako se bosta obnesla :D

    OdgovoriIzbriši