USA 2016: Julijsko dogajanje na drugi strani luže

Julij je minil precej hitro in avgust je že tu. Danes nas je tudi zapustila ena od sodelavk in sostanovalk, tako da nas sedaj do konca avgusta ostaja sedem v hiši. Mene pa čakata še dva meseca tukaj. Julija sem obiskala outlet Tanger, počasi pa me čaka tudi načrtovanje potovanja.


Outlet Tanger
Končno sem se opravila ven iz mojega kraja v Myrtle beach, in sicer v Tanger outlet. Znane znamke po nižjih cenah. Izgleda kot ulica polna trgovin (podobno kot Palmanova outlet village, le da je večina trgovin drugih blagovnih znamk). Imeli smo približno 4 ure časa (ker smo najprej čakali taksi eno uro) za nakupovanje, kar je bilo več kot dovolj. Zapravila sem dobrih 200$ in še dodatnih 30$ za taksi v obe smeri (takšna je bila cena, ker smo bili trije, cena je drugače 90$ v obe smeri). Vseh trgovin ti seveda ne uspe obiskati v tako kratkem, pa tudi šla sem z nakupovalnim seznamom v glavi. Namen sem imela kupiti kozmetiko, še ene športne čevlje, kratke hlače in kratko majico. Na koncu sem sicer kupila nekaj izdelkov več. In še vedno bi si želela obiskati določene trgovine, ki sem jih prepozno opazila.


Dogajanje
Končno sem obiskala Kroger in moram reči, da me ni naudušil. Je manjši kot Walmart, cene so podobne in je dlje od hiše. Kar ni kul, če moraš nositi vrečke. Ima pa nekaj kar Walmart nima - Starbucks kavo. Walmart ostaja primarna nakupovalna trgovina, ki ima preveč dobrih izdelkov. Sama bi včasih kupila polovico trgovine, ker se mi zdijo izdelki uporabni. Prišla pa sem tudi do spoznanja da je pri teh temperaturah najboljši čas za nakupovanje ponoči oz. pozno zvečer. Temperature so nižje, manj ljudi je in vse je bolj ‘sproščeno’. Ne znam opisati, ampak meni je bolj všeč.
Če naročaš pico je dobro vedeti kaj naročaš, zato da jo lahko naročiš v 5min, preden zaprejo naročila za dostavo. Na koncu sva s cimro oddali naročilo 1min pred zaprtjem. Hitrost imava očitno zelo dobro :).
Pokemon GO je obnorel tudi nas. Sama sem sicer ujela 5 pokemonov in potem pozabila na igranje, in sedaj končno tudi zbrisala aplikacijo.  Pokemoni pa so prevladovali tudi na delovnem mestu, kjer smo imeli plišaste igrače v obliki pokemonov in nekateri od njih so bili prav luštni.


Potovanje
In najboljši del vsega skupaj. Potovanje! :) Še približno 50 dni me loči do odhoda v New York in potem v Toronto. Sedaj me čaka nakup letalske karte, kovčka, karte za IMATS, bivanja, … :) Tako da bom v prihodnjih dneh kar precej zaposlena.


Športna aktivnost
Ufff, moja športna aktivnost trenutno precej stagnira in moj bioritem je popolnoma zmešan. Nekako nimam volje telovaditi. Upam, da se bom jutri končno spet odpravila na tek in si sestavila nekakšen plan za naprej. Če sem si postavila cilj, da letos pretečem na Ljubljanskem maratonu 21km, je bolj realen cilj 10km, pa še to nisem prepričana, da v takšnem času kot bi si želela. Tako da me čaka še en dober premislek ali se ga bom sploh udeležila.


In še nekaj slik:



Pica s sirom in piščancem z žara - njamaaaa :)


Pokemoni so obnoreli tudi nas :)

Uspešno nakupovanje - nova majica, hlače in čevlji

In najboljša jakna za tek, ki verjetno ne bo videla teka.

Estee Lauder torbica za 25$ 

Knjige Harry Potter z najnovejšo knjigo. Sama si jo bom kupila pred odhodom domov, za branje na letalu.

Starbucks ledena kava, ki jo prodajajo v Walmartu. 


Ni komentarjev