USA 2016: Brookgreen garden - 1. del: park

V sredo sem obiskala Brookgreen garden, ki je nedaleč stran. Na ogled vrta pelje šefica vse študente, ki delajo pri njej. Brookgren garden je razdeljen na dva dela, in sicer na del, kjer je park v katerem so kipi in pa del v katerem je živalski vrt. Sama sem najbolj uživala v živalskem vrtu. Ker bi vam rada pokazala ''preveč'' slik, bo blog v dveh objavah. :) 


Pri vstopu v park, smo najprej obiskali razstavo skulptur, ki so jih izdelali učenci njihove kiparske šole. V enem delu bo bili človeški kipi, v drugem pa kipi živali. Po tem smo se sprehodili po parku v katerem rastejo mogočni hrasti, so postavljene različne skulpture in manjša jezera oziroma ribniki. Obiskali smo seveda tudi del parka, ki je namenjen otrokom. V njem pa se skrivajo kipi različnih živali. V parku je tudi otroško igrišče, ki je sestavljeno iz hišic, ki jih najdemo v pravljicah ter gusarske ladje. Park ima tudi hišo metuljev, ki pa je nismo obiskali. 


Prihod v park ....



Nekaj skulptur, ki smo si jih ogledali:








In nekaj utrinkov iz parka:

Jaz in moja cimra, ki prihaja s Kitajske Sunny. :)









Več utrinkov s parka, pa si lahko ogledaš tudi na mojem instagramu ;)

Ni komentarjev