Na testu: Not your mothers



Vsaka od nas ve, da je lahko iskanje popolnega šampona za naše lase nočna mora. Sama sem imela v preteklih letih precej težav z iskanjem šampona. Mastni lasje so me napotili k nakupu šampona za mastne lase, ki pa svoje naloge ni dobro opravil. Zgodba brez konca bi temu lahko rekli.


Moji lasje so mastni in občasno me napade še prhljaj. Testirala sem kar nekaj šamponov, od katerih so mi nekateri sprva pomagali, vendar so mi kasneje začeli povzročati težave. Poleg tega se sedaj (no, ne ravno ta trenutek) več ukvarjam s športom, kar pomeni tudi to, da si moram večkrat oprati lase, ne zaradi maščobe, ampak bolj zaradi potu. Ugotovila sem, da večina šamponov vsebuje močnejša čistilna sredstva, kar proizvajalci poskušajo popraviti s tem, da v šampone dodajajo razna olja in 0stale sestavine za mehke lase, kar pa pusti zaostanek na laseh, kar pomeni da lasje niso čisti. Tukaj niso izjeme niti otroški šamponi ali naravna kozmetika.
Vendar mi je vseeno uspelo najti šampon, ki je imel bolj blage sestavine.  Trenutno so bolj blagi šamponi, ki sem jih našla v Sloveniji, otroška šampona Bubchen in Hipp sensitive šampon in linija za odrasle Literam, ki se jo dobi v nekaterih frizerskih salonih. Vendar moram poudariti, da imajo ti šamponi sestavo podobno balzamom, zato sem še vedno iskala nekaj bolj neutralnega.


Kako se je vse začelo …
Ko sem prispela v ZDA, sem si v Walmartu na hitro kupila šampon, ki se mi je zdel najbolj primeren in predvsem, je imel najbolj blage sestavine. Takrat sem nekako dobila občutek, da ogromno šamponov vsebuje lauryl sulfat, ki je precej agresiven. Nekaj časa sem ga uporabljala in dobila prhljaj. Ko sem prvič obiskala Wallgreen, sem opazila znamko Not your mothers. Ime se mi je zdelo kul in embalaža luštna, vendar ji nisem posvečala preveč pozornosti, ker sem šampon že imela. Znamko sem potem opazila tudi v Walmartu (imajo nekaj izdelkov). Znamka mi ni dala miru, zato sem si na internetu ogledala sestavine, ki so me presenetile, saj so bile takšne kot sem si jih želela.Tako je bil šampon že čez nekaj dni pri meni.


O znamki
Je ameriška znamka, ki proizvaja izdelke v ZDA. Njihov cilj je izdelati izdelke, ki so visoke kakovosti in primerljivi s salonsko nego las po dostopni ceni. Želijo izdelke, ki uporabniku pomagajo doseči modern videz, hkrati pa njihovi svetovalci svetujejo uporabnikom pri težavah z izdelki, pa tudi pri lepotnih težavah. Njihovo pravilo pa je 'have a happy hair day'.


Testiranje na živalih
Medtem ko je testiranje na živalih v Evropi povsem prepovedano, je v ZDA dovoljeno (ni pa obvezno). Znamka izdelkov ne testira na živalih, ampak le na svojem osebju. Na zajčka pa še čakajo.
  

Njihove linije
Imajo več linij:za barvane lase, za kodraste lase, za tanke lase, za hitrejšo rast las, vlažilen šampon, izdelke za vsakodnevno čiščenje las in izdelke za oblikovanje las.


Way to grow
Odločila sem se, da si kupim linijo za hitrejšo rast las, saj mi je bila po sestavinah najbolj všeč. Poleg tega pa je primeren za vsakodnevno umivanje. Tale šampon mi je končno očistil lase, da so bili res čisti. Balzam pa mi je povrnil nekaj vlage v lase. ‘Težava’ podnebja tukaj je tudi da je v zraku sol, ki mi še dodatno uničuje lase. Embalaža je plastična tuba s pokrovčkom, ki pa ni najbolj trden, saj se mi je že skoraj odlomil.


Ena od stvari, ki so mi res všeč je tudi ta da imajo zelo zabavne opise. Na mojem šamponu je napisano, da bodo lasje daljši, bolj zdravi in močnejši, do takrat ko bo pome prišel princ.  




1 komentar

  1. Nice:)
    Spremljaj če ti res kaj hitreje rastejo lasi :P

    OdgovoriIzbriši