USA 2016: Že en mesec na drugi strani luže

Sedaj sem v ZDA že dober mesec in v tem času se je zgodilo kar nekaj prigod. Od vseh začetnih težav s prilagajanjem na kraj in domotožjem, počasi začenjam uživati. Najpomembnejša novica, končno sem po vseh težavah dobila nov telefon in s tem tudi končno boljše fotografije. No naslednji nakupi pa mislim da bodo bolj kozmetično obarvani.


Ko se končno sprijazniš in kupiš iPhone.
Najprej moraš vedeti, da je moja najljubša znamka telefona Sony, kljub vsem manjšim težavam, ki sem jih imela z njihovimi telefoni.
Največja težava mojega zadnjega mobilnika je bil fotoaparat, saj slike narejene z njim niso bile preveč dobre. Ker sta od nakupa mojega telefona minili skoraj dve leti (torej mi je naročnina skoraj potekla) in predvsem ker sem hotela v ZDA narediti čim boljše slike (brez da bi seboj nosila fotoaparat), sem iskala majhen telefon z dobrim fotoaparatom po zmerni ceni. Čeprav nisem ljubiteljica Apple izdelkov, ker se mi zdijo precenjeni, je ravno iPhone SE ustrezal mojim zahtevam. Telefon sem najprej želela kupiti že v Sloveniji, vendar je bil razprodan (Simobil ga je dobil na zalogo dan po mojem odhodu), sem se odločila, da ga bom kupila kar v ZDA. Tukaj pa ni šlo obrez težav. Najprej sem morala preveriti vse frekvence, da bo telefon zagotovo delal tudi v Sloveniji. Naslednja stvar, ki me je skrbela je bila dostava, in sicer ali bom telefon dobila v roke ali ga pustijo v nabiralniku. Ko sem dobila vse potrebne informacije sem končno naročila telefon, ki ga na koncu nisem mogla plačati, ker niso sprejeli slovenske kartice, in zaradi, sklepam slovenske telefonske, niso hoteli sprejeti niti ameriške kartice. Nazadnje mi je le uspelo tako da sem si naredila ameriški Pay pal. In že je bil telefon na poti do mene. Telefon sem srečno prejela v roke (na srečo je prišel, preden sem mogla na delo) in ugotovila, da potrebujem nano sim kartico. Sledil je izlet v Walmart in upanje, da mi jo bodo tam lahko obrezali. In so mi tudi jo. Po vklopu je telefon deloval tako kot mora. In sedaj bom končno imela veliko boljše fotografije, kot s prejšnjim telefonom.


Ko kupovanje marmelade pomeni izziv
Čas je bil da si naredim prave ameriške palačinke in ker se čokoladnih namazov raje izogibam, sem se odločila, da si kupim marmelado. To pa ni tako enostaven nakup kot se zdi, saj imaš tri možnosti izbire. Marmelado, ki je najcenejša in vsebuje  od sladkorja, do fruktoznega sirupa, potem celo normalno marmelado samo s sladkorjem in marmelado brez sladkorja s sladili. Na koncu sem se vseeno odločila za kompromis in kupila marmelado, ki vsebuje le sladkor. Končno pa mi je uspelo odkriti tudi arašide, ki niso soljeni in niso praženi na olju. Sem se pa odpovedala mojemu ljubemu Pringelsu. Trenutno pa so v testiranju ameriške sladkarije, tako da blog o njih zagotovo še pride.




Delooooooo
Še vedno kraljujem pri igračah. Trenutno delam v popoldanskem času (kar pomeni od 5 do polnoči ali enih zjutraj) in tako večino dopoldneva prespim, kar ni preveč po mojem okusu, ampak jutranje vstajanje je skoraj nemogoče.  Čeprav mi to delovno mesto na začetku ni bilo všeč, počasi začenjam uživati, če seveda pred odhodom na delo spijem kavo.


Odmor
Obožujem odmore, ne zato ker si oddahnem od dela, ampak zato ker lahko skočim na bližnji pomol na sladoled in uživanje ob nočnem razgledu na Myrtle beach v daljavi, no pa vsako toliko od kje prileti tudi kakšen ognjemet.




Zaključek
Trenutno se ne dogaja veliko, vendar načrtujem nekaj izletov v Myrtle beach. Preden se odpravim, moram pripraviti seznam kaj bom kupila, da me slučajno preveč ne zanese in ne kupim vsega tistega česar ne potrebujem :)


Ko sem končno dobila v roke nov telefon ali zadnja slika slikana s starim telefonom. 

 

3 komentarji

  1. Živjo, tudi jaz se v kratkem odpravljam v ZDA (sicer le za 3 tedne), zato z veseljem prebiram tvoje zapise. Sploh glede hrane me kar malo skrbi, ker se res bojim vsega tega sladkorja... Glede iphona me zanima - sama ga bi tudi rada kupila in razmišljam če bi ga kar tam, ker pravijo, da so tam cenejši. Ali so res? Kako je potem s frekvencami ali obstaja več različic?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej :)
      Ker predvidevam glede na čas, da greš bolj na potovanje, mislim, da se da vseeno da sladkorju precej izogniti. Recimo z praženimi arašidi brez soli, sadni jogurt si tudi lahko sama zmešaš. Sicer pa tri tedne si tu, predvsem uživaj in ne skrbi preveč ;) Sicer pa mogoče se je pametno izogibati kakih restavracij s preveč hitro prehrano (McDonalds ....). Pa pazi, ne glede na to kaj kupuješ, da davka ni vštetega v ceno :).
      Jaz sem kupovala SE, če bi ga kupila pri nas v redni prodaji je tu cca. 100€ cenejši, če bi ga vzela pri nas na naročnino, bi bila cena približno ista. Jaz sem za mojega pregledala frekvence in bi moral delati (upam) in trenutno mi Simobilova SIM kartica dela brez težav. Je pa res da ne vem kako je s plačili, meni preko inerneta s slovensko kartico ni delalo in sem mogla met res ameriški paypal (z ameriško telefonsko), kako je pa v fizičnih trgovinah pa ne vem :). Pazi samo da vzameš logično sim free telefon :) Kam v USA pa se odpravljaš?

      Izbriši
  2. Ojla, hvala za odgovor. Grem na zahod San Francisco, narodni parki..., Las Vegas.

    OdgovoriIzbriši