USA 2016: Sladkarije

Kljub temu da se sladkorju izogibam, sem se za (izključno) potrebe bloga odločila, da jih nekaj poskusim in ker je ravno PMS teden mi je to prišlo še toliko bolj prav. Čeprav muffine bom še vedno poskusila :)  

Čokolada Hershey
Moram reči, da me je njen okus precej presenetil. Pričakovala sem, da bo veliko bolj sladka. Tako pa je po okusu bolj v rangu Gorenjke kot Milke po sladkosti. Čeprav moram reči, da mi je Gorenjka še vedno bolj pri srcu.


Tootsie roll
To so bomboni, ki so kot karamele. Po okusu niso nič posebnega. So precej sladki in Američani jih imajo precej radi. Mene na žalost niso navdušili.






Krispy doughnuts
Seveda sem morala poskusiti tudi ameriške krofe in ker se prodajalna Krispy doughnuts nahaja na poti na delo sem se ustavila in se odločila da poskusim dva okusa. Prvi je bil s kremo in čokoladnim oblivom in drugi je bil z jabolčnim nadevom in posut z mešanico cimeta in sladkorja. Krofi so ocvrti, noter pa je nadev poln sladkorja. Glazura na vrhu je sestavljena iz sladkorja, okusa in barvila (torej niti sledu o kakšni čokoladi). Moj prvi krof je bil s ‘’čokolado’’ in kremo, ki je bila veliko veliko presladka za moj okus. Samo testo na srečo ni sladko. Drugi krof z jabolčnim nadevom pa mi je bil precej všeč. Nadev ima takšen okus kot jabolčna pita iz McDonaldsa in predvsem ni preveč sladek. Odlična ideja za polnilo, ko jih bom doma delala.





Reese’s peanut butter cups
To je sladkarija, ki je sestavljena iz tankega biskvita in arašidovega masla, vse skupaj pa je oblito s čokolado. Mene okus precej spominja na Snickers. Moram reči, da je bil okus precej všečen, čeprav mi je arašidovo maslo ni najbolj pri srcu.




Chocolate Chunk Cookies
Tipični ameriški piškoti s koščki čokolade so odlična sladica za PMS. Kupila sem malo dražjo in boljšo različico piškotov, ki vsebuje le ’normalne’ sestavine (brez fruktoznega sirupa). Njihov okus mi je všeč, vendar ko jih pojem preveč so preveč sladki. Tako da imam občutek da je bil to nekje prvi in zadnji paket.  



Cow tale
Pri delu sem opazila, da je to precej priljubljena sladkarija in da jo ljudje radi izbirajo kot sladico. Po iskanju, mi jo je le uspelo najti in poskusiti. Moram reči da ni preveč sladka, vendar tudi nima preveč posebnega okusa, da bi to jedel z veseljem vsak dan.



Zaključek.
Od vseh sladkarij, ki sem jih poskusila, so mi bile najbolj všeč Reese’s peanut butter cups. Sledijo pa ji krofi Krispy doughnuts (ampak ne tisti obliti s ‘čokolado’ in kremo). Zagotovo bom še katero od sladic poskusila in seveda  o njej tudi poročala.  

1 komentar

  1. JAZ PA JEM FIŽOLETE ma tudi kakšna cokolada z lešniki bi prov pala

    OdgovoriIzbriši