USA 2016: Ličila - najbolj zabaven del nakupovanja

Z namenom sem pustila vsa ličila doma, da si bom tukaj kupila kaj novega, kar res nujno potrebujem (sicer obžalujem, da nisem vsaj čopičev vzela, ker jih imam doma približno 50 in res ne rabim novih - ali pač? :) ). Najprej sem obiskala Walgreen, ki je nekakšna drogerija, vendar me ni preveč prepričala, saj so enake znamke kot v Walmartu, le da so izdelki nekoliko dražji. Prav tako pa moram reči, da so se mi cene nekaterih izdelkov, ki jih dobimo pri nas zdele tukaj celo višje, cene nekaterih izdelkov pa so nižje (L'oreal šminka color riche je tukaj zgolj 6$). Imajo veliko večjo izbiro odtenkov pudrov, pa tudi veliko več različnih kolekcij, tako pudrov kot šmink in drugih izdelkov. Za začetek, sem si kupila samo tri izdelke, ki so se mi zdeli najbolj 'nujni' za preživetje, vsi ostali pa bodo počasi začeli prihajati k meni, ko bom imela dovolj denarja in bom ugotovila kako deluje ameriška pošta in bom vedela zagotovo, da bodo izdelki varno prišli do mene. :)


e.l.f. Volumizing Mascara
Prvi izdelek, ki je bil na sporedu za nakup je bila maskara, saj se moja maskara za 23€ (Too Faced Better than sex) na vročini topi in je zato ne morem uporabljati, ker bi izgledala kot rakun (ne vem če bi bile stranke s tem zadovoljne), sem v Walmartu kupila tole maskaro za 2$. Sem pričakovala čudeže? Zagotovo ne. No, in čudež se je zgodil, maskara je veliko boljša od pričakovanj. Lepo se obdrži na trepalnicah cel dan in predvsem ima zelo všečno krtačko, ki ne zlepi trepalnic, ampak jih pusti lepo ločene. Kljub temu tale maskara ni namenjena tistim, ki bi rade z maskaro dosegle videz umetnih trepalnic, ampak tistim, ki svoje trepalnice želijo le nekoliko nevpadljivo podaljšati.
Ena zanimivost, ki je značilna za ameriški trg, pa tudi za nekatere evropske države. Maskare so zapakirane in ne more kar vsak odpreti maskare, ko samo gleda. To bi moglo počasi priti tudi k nam.
Krtačka maskare je klasična za volumen. 
Covergirl cgsmoothers BB cream
Ker je tukaj precej toplo večino časa in ker je moja kože trenutno v zelo dobrem stanju se pudrom želim, kolikor je le mogoče, izogniti. Zato sem se odločila, da se po dolgem času vrnem nazaj na BB kremo - nežno obarvano in vlažilno, s SPF faktorjem. Po pregledu ponudbe sem se odločila za eno od ugodnejših možnosti, in sicer BB kremo od znamke Covergirl. Dobi se jo v treh odtenkih fair-light, light-medium in meduim-dark. Kupila sem najsvetlejši odtenek, čeprav moja koža ni najsvetlejša, ampak srednjega odtenka niso imeli (ali pa je bil razprodan). Krema ima tudi faktor 21, tako da nudi tudi zaščito pred soncem. Ko jo iztisneš iz tube, sicer izgleda tako kot puder, ampak na obrazu ima minimalno prekrivnost (Kaj več ne morem povedati, ker je osvetlitev v naši kopalnici katastrofalna). Krema mi je všeč, saj za razliko od nekaterih BB krem, ki so se mi zdele pretežke za na obraz in so puščale sledi na oblačilih, ima ta lahko strukturo, ki je ne občutiš in prav tako zelo dobro navlaži kožo.
Najsvetlejši odtenek ima nekoliko rozkast podton, ki pa se obnese tudi pri meni, ki imam rumen podton (načeloma)
NYC  (new york colors) lak za nohte
Zadnja izdelka, ki sem ju kupila sta bila laka za nohte. Pri lakih sem pozorna da pridem kar najceneje skozi, zato sem pregledala cel Walmart, da sem končno našla lake, ki so celo bili pod 2$ (večina se jih giba med med 4-8$). Občutek imam da je zbirka različnih lakov pri njih manjša kot pri nas, ko ima praktično vsako stojalo z ličili tudi lake za nohte.
NYC je ena od cenejših ameriških znamk, v rangu Essence, samo da ti izdelki izgledajo veliko bolj 'cheap' kot od Essence. Kupila sem si dva njihova laka. Prvi lak je base coat strip me off. Kot že samo ime pove se odstrani tako da ga odlepimo. Najprej ko lak namažemo je bel in ko se posuši postane prozoren, vonj pa spominja na, verjetno vsem znano, lesno lepilo. Da se posuši je potrebno počakati kakšno minutko, pri nanosu pa moraš paziti predvsem na to, da ga naneseš lepo enakomerno in ne preveč. Ko sem ga prvič za probo nanašala, sem ga seveda v enem delu dala več in se mi ni hotel nikakor posušiti. Drugi lak, ki sem ga kupila je v peach odtenku, ki pa zelo spominja na oranžno. Gre za hitro sušeči se lak, ki naj bi se posušil v 60s in da, res se je zelo hitro posušil. Glede na to kakšni so moji nohti in da noben lak ne zdrži dolgo na njih, sklepam da tudi tale ne bo, ampak za prvo silo bo v redu. Na žalost se je na konicah nohtov lak zelo hitro okrušil, je pa tudi res, da sama nikoli nisem pri miru in je tudi to razlog, da pri meni noben lak ne drži preveč dolgo.

Vsi štirje izdelki.


Ali veš za kakšen izdelek, ki bi ga nujno morala poskusiti in se ga pri nas ne dobi?

2 komentarja

  1. To glede pakiranj v Ameriki je zakon... veliko boljši način, ker pri nas ti lahko vsak pretipa in odpre izdelek. -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako ;) Je pa problem najti testerje od drugih izdelkov, recimo pudrov :( Sploh jih ni, ali pa jih meni ni uspelo opaziti.

      Izbriši