USA 2016: Izdelki za nego kože

Končno svoj blog dobiva kozmetika, ki sem jo kupila. Prvi nakup, ki sem ga opravila, so bili izdelki za nego obraza, kasneje pa sem ugotovila, da je mogoče dobro, da skočim še po losjon za telo. Za obraz sem si kupila čistilni gel in vlažilni gel. Znamke se od naših ne razlikujejo veliko, razlikujejo se pa pakiranja, saj so tukaj večja pakiranja in že na začetku lahko pozabiš na 200ml šampon.


Clean&clear essentials foaming facial cleanser
To je bila ena od najbolj ugodnih možnosti za nakup. Namenjena pa je čiščenju problematične in aknaste kože. Potrdim lahko, da izdelek res temeljito očitsti kožo (mogoče še malo preveč) in pod nobenim pogojem ne sme priti v stik z očmi (peče zelo!). Kako odstranjuje makeup pa nisem še testirala, ampak v okolico oči ga res ne bi rada več spustila. Pri čiščenju se gel lepo peni in ob zmerni uporabi, mislim da bo z mano kar nekaj časa, v flaški ga je namreč kar 240ml.  


Clean&clear morning burst hydrating gel moisturizer
Čeprav sem izdelke kupovala na slepo, je bil to zadetek v polno. Nad njim sem namreč zelooo navdušena in zagotovo bo kakšna tubica tega gela odpotovala z mano domov. Ne gre za kremo, ampak kot že ime pove gre za gel, ki na koži pusti tanko plast. Po nanosu na kožo se zelo hitro vpije, ne pušča neprijetnega svetenja in kožo zelo dobro navlaži. Moja najljubša lastnost tega gela pa je vonj, meni namreč noro lepo diši. Mogoče se sliši čudno, ampak res redko najdem izdelke, ki bi mi tako lepo dišali, da bi jih bila pripravljena kupiti že zgolj zaradi vonja.


Equate Moisture Care Cocoa Divine Body Lotion
Tole je moja najnovejša pridobitev. Znamka je trgovska znamka Walmarta in ima temu primerne sestavine (saj ne da bi katera od dražjih znamk kaj preveč izstopala s sestavinami).Po testu moram reči da me je presenetil, saj na koži pusti tanek film, ki ni lepljiv, prav tako pa se izdelek res zelo hitro vpije. Pri različnih losjonih me namreč vedno najbolj moti to da se po nanosu izdelka vsa koža lepi. Vonj ni nič posebnega in tudi na koži ne ostane preveč dolgo. Ampak glede na to da je zelo poceni je super izdelek, njegova cena je namreč manj kot 1€ za 300ml, kar je zeloooo poceni.


Moji trije izdelki na nego :)

2 komentarja

  1. Uf, zanimivo. Kakšne cene, kakšna pakiranja :o.
    Boš pogledala tudi za kakšnimi izdelki, ki se jih sicer pri nas ne dobi? Trenutno nimam nič konkretnega v mislih, ampak tko, ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iščem tudi izdelke, ki se jih pri nas ne dobi, ampak tele velike firme, ki so pri nas so tudi tukaj. Imam pa pri make up-u nekoliko več sreče z izdelki, ki jih pri nas ni in bom o njih zagotovo še kar nekaj napisala ;)

    OdgovoriIzbriši