USA 2016: Hrana - 1. del

Mislim, da tale blog ne potrebuje kakšnega posebnega naslova in da tale beseda dovolj dobro opiše o čem bom v njem govorila. V tem blogu se bom dotaknila vsega po malem, tako moje prehrane tukaj, nakupovanja, cen in nekaj malega tudi o sami ameriški prehrani.


Trgovski centri (Walmat, Kroger) vs. Grocery shop
Grocery shop je v sami bližini plaže, v isti ulici kamor jaz delam. Izgleda tako kot male vaške trgovine ali kakšen majhen Mercator, ki ima vse kar človek nujno potrebuje, le da so cene izdelkov višje, kot recimo v večjih trgovskih centrih. Sama se najraje poslužujem Walmarta saj je najbližje hiši. Verjemi mi, da nositi tedenske zaloge hrane ni tako lahko.



Cena hrane
Cena hrane se vsaj v Walmartu, kjer največ nakupujem, ne razlikuje toliko od cen pri nas. No nekateri izdelki so cenejši, npr. banane in čips Pringles (moja dva najljubša primera). Razlika pa je tudi glede na izdelke, ki jih kupuješ, saj je trgovska znamka cenejša od 'normalnih' znamk.


Kakšno hrano dobiš v trgovinah?
Sama sem si predstavljala ogromno predpripravljene hrane, ki jo samo pogreješ in hrane z ogromno sladkorja in fruktoznega sirupa. Predpripravljene hrane je res veliko in sladkorja v teh izdelkih je kar nekaj. Opazila sem, da če kupuješ le sestavine za obroke, se sladkorju brez težav izogneš. Seveda je pri določenih izdelkih še vedno potrebno biti previden. Toliko etiket s sestavinami, kolikor jih tukaj pregledam, jih doma niti slučajno nisem.
Eden od izdelkov pri katerem še posebej pazim kaj kupim je sir. Oni imajo ogromno sira v lističih in ribanega sira, za katerega, pa že za tistega pri nas vem, da ni ravno najbolj zdrav, zato se ga tudi tukaj izogibam. Odkrila sem svoj najljubši gauda sir, ki pa postane malo preveč slan, če ga preveč poješ naenkrat.

Kruh
To je eno od živil, brez katerega doma ne preživim dneva, tukaj pa si ga sploh nisem še kupila. Razlog je predvsem v tem, da je ameriški kruh sladek. Če pogledaš sestavine, najdeš noter večjo količino sladkorja, v večini pa tudi visoko fruktozni sirup. Ta je prisoten v večini polnozrnatih izdelkov, da o belem kruhu sploh ne govorim. Zato sem se odločila, da je čas, da si sama začnem peči kruh. Dva poskusa sta za mano in zaenkrat je kar dobro uspel. Sem pa ugotovila, da kvasovke nad stevio niso preveč navdušene in da potrebujem 'navaden' sladkor za peko kruha. Bom pa, če bo šlo le tako naprej, na koncu že prava mojstrica v peki kruha(Itak je domač kruh boljši od kupljenega). Moram pa kupiti malo manjši pekač, ker ta je prevelik in se kruh preveč razleze.
Moj prvi kruhek :)

Moja prehrana
Sama svoje prehrane od doma nisem pretirano spremenila in so moji 'študentski obroki' (=obrok pripravljen v največ 30-minutah) tudi tukaj velikokrat na sporedu. Čim več si namreč poskušam kuhati sama. To počnem iz dveh razlogov, ker tako manj trpi denarnica in ker točno vem kaj pojem in iz česa je sestavljeno. Za zajtrk sem začela jesti ovsene kosmiče, ki jih prej nisem nikoli (če pač nimajo Čokolinota :( - namig za kako priporočeno pošiljko). Moja prehrana je sestavljena več ali manj iz krompirja, riža in testenin ter piščanca (kupujem tistega, ki je malo bolj kvaliteten in malo dražji, za katerega upam, da res nima preveč antibiotikov v sebi) in tune. Mogoče bi morala mojo prehrano še malo bolj razširiti na zelenjavi (#večnioptimistdabomnekočjedlazelenosolato). Upam, pa da mi bo to poletje uspelo preizkusiti čim več različnih receptov. Definitivno pa imam v kratkem na sporedu, da si naredim njoke in pa kako juho po dolgem času. Trenutno imam časa za ustvarjanje več kot dovolj, samo še volja manjka.
Ker nisem največji ljubitelj sladkorja se mu poskušam izogibati, zato sem si kupila sladilo iz eritritiola (alkoholni sladkor, ki ga izdelajo bakterije) in stevie, ki me vedno preseneti s svojo sladkostjo in še vedno mi ga vedno uspe dati preveč v vsako jed, ki je potem nenormalno sladka (veliko preveč za moj okus….)

Moj prvi ameriški hamburger
No privoščila sem si tudi ameriški hamburger, ki je imel poleg mesa, še kečap in majonezo. Moram priznati da me ni preveč navdušil in je pri meni je še vedno na prvem mestu hamburger iz Viki burger na Črnem kalu. Tukaj sem poskusila tudi kruh in moram reči, da je bil povsem brez okusa, niti sladek ni bil, kot sem pričakovala. Sam hamburger kot celota pa je imel okus po tistem iz Mcdonaldsa. No krompirček zraven, je bil pa odličen.


Moj prvi pravi hamburger s krompirčkom.

Moj čisto prvi ''hamburger'' brez kruha in z ribbon fries (krompirček, ki je kot čips)

1 komentar