Projekt Kolegice in predavanje Pravilna uporaba ‘nezdrave’ kozmetike.

Verjetno večina pozna občutek, ko se odločaš za svojo kariero pa te vleče v več smeri ali pa ne veš kako se po študiju ali pa tudi že med njim uveljaviti v svojem poklicu in dobiti službo. Poleg tega da pošiljaš prošnje in se prijavljaš na razpisana delovna mesta, pa lahko izkoristiš tudi različne projekte, ki ti pomagajo na tvoji poti, eden od teh projektov je tudi projekt Kolegice, pod okriljem Zavoda Nefiks.

Kolegice
Projekt kolegice je namenjen mladim ženskam, ki iščejo zaposlitev, saj je to ena od skupin, ki najtežje dobi zaposlitev. Deluje po principu, da si udeleženka projekta s pomočjo Nefiksa, postavi karierni cilj katerega bi rada uresničila in si na izbranem področju poišče mentorico s katero bo sodelovala.
Sama sem projekt spremljala že nekaj časa in se lani oktobra vanj tudi prijavila. In bila zelo vesela, ko sem bila za projekt tudi izbrana. Na začetku nas je bilo okrog 15 punc, ki smo se tedensko srečevale. Na teh srečanjih smo najprej iskale in oblikovale svoje cilje in nato korake do teh ciljev, šele potem smo se lotile iskanja mentoric.
Jaz sem se odločila za organizacijo manjšega dogodka/predavanja. In čeprav sam projekt in delo z mentorico načeloma traja leto dni, sem sama želela tole zaključiti do konca maja, zaradi odhoda v tujino za nekaj mesecev. Postavljanje cilja, je bilo v začetku kar težko opravilo, saj moraš svoje želje in ideje jasno zapisati, kar pa ni tako enostavno kot se sliši. Prav tako 10 korakov do cilja, ki naj bi jih z mentorico obdelal.


Sodelovanje z mentorico.
Jaz sem imela veliko srečo, saj sem mentorico dobila zelo hitro, kar mi je tudi prišlo prav saj sem s projektom nameravala zaključiti v dobrih 6 mesecih. Najprej sva pregledali moj cilj in korake do cilja. Glede na to, da ona področje organizacije dogodkov obvlada, sem načrt 10 korakov prepustila njej, da ga je malo preoblikovala. Ena od zelo pomembnih 'stvari' pri mentorici je, da se z njo ujameš, saj se le tako lahko razvije dobro sodelovanje. Midve z mojo mentorico sva se super ujele in brez nje zagotovo tega dogodka ne bi bila sposobna organizirati. V čem je razlog - potrebujem nekoga da me malo brca v rit. Sploh v zimskih mesecih, ko sem se borila še s kar nekaj izpiti. Od mentorice sem dobila ogromno nasvetov in z njeno pomočjo oblikovala celotno predavanje. Prav tako se ni pritoževala, ko sem spremenila cel koncept dogodka dva meseca pred predavanjem.


Rezultat: Predavanje Pravilna uporaba ‘nezdrave’ kozmetike.
Pisanje in pošiljanje vabil, strukturiranje dogodka, rezervacija prostora to je bilo vse na meni. Z rezervacijo prostora nisem imela težav (hvala faks) in prav tako ne s pisanjem vabila. Pridobivanje udeležencev je bila pa bolj zabavna in zahtevna stvar. Ker sem se odločila za manjše predavanje mi je uspelo dobiti dovolj udeležencev (ampak saj veste da je vsak začetek težak). Sicer pa pri takšnih stvareh Facebook zeloooo pomaga. Strukturiranje predavanja pa mi prav tako ni delalo težav, ker sem vedela o čem govorim. In prav tu sem zase imela velik plus, saj sem delala dve stvari, ki me veselita, na eni strani organizacija in na drugi govorjenje o kozmetiki. Samo predavanje pa je bilo na temo neželenih sestavin v kozmetiki in njihovi varnosti, pa tudi o tem kdaj so sestavine varne in kdaj je izdelek varen ter o pravilni rabi izdelkov.


In še izjava ene od udeleženk
Lepo si povedala, lepo predstavila .. meni, kot osebi ki se ne spozna dosti na kozmetiko je blo zanimivo, ker sem dejansko zvedla da ni use tako grozno kot pravijo, al pa vse tako zdravo (naravna kozm.) .. sicer mi je blo kar malo prekratko haha mislim komaj sm padla noter, sm mislila da bo se vec primerou al pa primer dobre kozmetike al pa kaj je dobro da je v kozmetiki itd. Pa je blo ze konec :)ampak je dobra podlaga za razmisljanje naprej .. tako da lepo da si se odlocla in predstavla tole:)
Tina


Zahvala
Velika Zahvala gre Zavodu Nefiks, Alenki in Maji, ki je nas kolegice vodila, da smo si postavile cilje in jih tudi uresničile.
Hvala Anisa da si bila moja mentorica in mi pomagala na tej poti. Brez tebe vem, ne bi organizirala dogodka, saj si mi ti dala tisto brco, ki sem jo nujno potrebovala in me vmes večkrat spomnila zakaj to počnem.
Hvala Kity, Špela in Vanja, ki ste mi pomagale pri vsebini in mi sitnarle s FB - dogodkom. In Špela hvala za fotke;)
Seveda pa hvala vsem udeleženkam, ki ste se predavanja udeležile! :)

In še utrinek s predavanja :)




Z mojo mentorico :)




Ančy :)




Ni komentarjev