3. del: Moja najljubše kreme za sončenje

Čeprav pri vas dežuje in temperature še kar niso preveč poletne, imamo mi na drugi strani noro sončne in zelo vroče dneve. To je tudi razlog, da bom danes s teboj delila kreme za sončenje za obraz, ki sem jih sama uporabljala oz. jo jih uporabljam. Kreme s faktorjem uporabljam čez celotno leto in vedno se držim visokega zaščitnega faktorja (30 ali 50). Saj poznaš pregovor bolje preventiva kot kurativa .


Cetaphil dermacontrol hidratantna krema SPF 30
Krema je pri meni že kar nekaj časa in končno jo je pred odhodom začelo zmanjkovati. Ščiti pred UVA in UVB žarki in nudi hidratacijo koži, ki je nagnjena k aknam. Meni je krema všeč, vendar moram pod njo uporabiti vlažilni tonik ali še dodatno vlažilno kremo, saj me drugače rahlo zateguje (verjetno tudi zato, ker sem svojo kožo razvadila s preveč vlažilno kremo in ta krema ni edina ki me rahlo zateguje. Krema lepo matira mastno kožo in ne daje belega videza. V embalaži, ki je na pumpico, dobiš kar 118ml izdelka, cena pa je 19,49€. Dobiš pa jo le na lekarnar.com


La Roche-Posay XL dry touch, gel-krema SPF 50+
Odlična krema za mastno kožo, saj zelo dobro matira kožo in pušča suh občutek. Ni pa primerna za suho kožo, ker povzroči zategovanje in neprijeten občutek (poročilo prijateljice). Meni je zelo pri srcu, ker je brez vonja, saj sem se tistega tipičnega vonja po sončnih kremah naveličala. Krema je primerna tudi za občutljivo kožo in kožo nagnjeno k alergijam (vsebuje fotostabilne filtre, ki ne povzročajo težav) Ščiti pred UVB in UVA žarki. Pakiranje je 50ml, stane pa 16,57€. Dobiš pa jo v lekarni.


Vichy Capital soleil Dry touch, emulzija SPF 50
Za nakup te kreme sem se odločila, ko mi je zmanjkalo LRP kreme. Priznam, da od nje nisem pričakovala veliko, ampak me je zelo prijetno presenetila. Najbolj mi je všeč njen vonj, ki ni tisti tipičen po sončnih kremah, ampak je zelo prijeten in že samo zaradi tega bi jo ponovno kupila. Krema je namenjena mastni koži in jo lepo matira in ne pušča belih sledi. Namenjena je občutljivi koži in ni komedogena. Za 50ml boš odštela okrog 16€, dobiš pa jo v nekaterih lekarnah.  


A-derma protect fluid SPF 50+
Tole je moja najnovejša pridobitev.Krema je namenjena mešani do mastni koži, vendar nima dry-touch efekta. Kljub temu, se ne svetiš pretirano po njej in ne pušča mastnega občutka na koži. Vendar je jaz zagotovo ne bom več kupila, saj mi ni pretirano všeč.


Katera je pa tvoja najljubša krema za obraz z zaščitnim faktorjem?

Ni komentarjev