127 dni do prihoda domov: Walmart in plaža

Naslov se je spremenil v odštevanje, saj res pogrešam Slovenijo in Evropo. Delati začnem načeloma jutri in le danes imam še čas za potepanje. Današnji blog bom nadaljevala tam, kjer sem včeraj končala, torej od prihoda v Myrtle Beach.

Myrtle Beach in moj nov dom

Let je bil miren in predvsem zelo hiter. Že včeraj zvečer je bilo tu 28 stopinj, čez dan so bile temperature še višje. Hiša je...no precej stara in oprema v notranjosti je tudi stara. V hiši imamo klimo, ki je bila celo noč prižgana in me je zato cel čas zeblo.
Še nikoli nisem spala v kratki majici, 'hoodiju' in pajkicah. Vendar sedaj vem kje se klimo ugasne, tako da čez noč zagotovo ne bo prižgana. Tukaj izgleda približno tako kot če bi živela v akademskem kolegiju (študentski dom) s to razliko, da je ta precej cenejši, od tega kjer živim sedaj. Upala sem da je hiša ob morju, vendar ni :( in tako imam vsaj 3km, preden pridem do morja.  Ogledala sem si tudi lokal kjer bom delala. Gre za majhen grill s pavilijonom, kjer igraš igrice. Za konec pa sem videla še plažo, ki je čudovitaaaaaaaa.

Jutro

Vstala sem že okrog 9ih in se odločila, da je čas da obiščem Walmart in kupim hrano. Walmart si lahko predstavljaš kot ta velik Interspar, pač noter imajo vseeee, tudi lekarno, ki je pri nas ni. Kupila sem si nekaj hrane in osnovnih stvari. Ker nisem ljubiteljica sladkega in predvsem, ker nočem priti domov z 20kg več, moram biti pri nakupu hrane zelo pozorna, saj ima večina noter sladkor, tudi mešanice začimb. Seveda je bil obvezen tudi nakup osnovne kozmetike. Lahko rečem le, da imajo proizvodi, ki jih kupiš pri nas in so v srednjem cenovnem razredu veliko boljše sestavine, kot ti, ki jih dobiš tu. Imajo pa v trgovini tudi ličila s kar nekaj znamkami (l'oreal, revlon, rimmel, covergirl...). Po nakupu sem se na poti nazaj izgubila. No v bistvu sem dvakrat ulico zadela, ampak sem zgrešila hišo, in ker res nisem vedela katera hiša je naša, sem poklicala tja kamor delam in so me prišli iskat. Ja zame je bil to precej 'awkward moment', ko sem končno ugotovila za kako malo sem zgrešila hišo
(očitno mi res ni všeč). Pol tega pa mi je še opeklo rame :(. Kupiti moram še kar nekaj stvari, ki jih potrebujem. Ena zanimivost iz Walmarta, če pri nas pazimo na porabo plastičnih vrečk in jih trgovine po večini ukinjajo, jih tukaj delijo ogromno. Dobila sem namreč vsaj 6 vrečk, stvari pa se imela za 3 vrečke. 

Plaža

Prvi dan sem na voljo ves prosti čas, ampak kaj ko nisem imela ključa od hiše in zato nisem mogla nikamor. Tako sem precej časa preživela ob klepetanju s prijateljicami po FBju. Pozno popoldan sem končno dobila ključ in s tem tudi ''svobodo'', da sem se lahko opravila na plažo. Sprehod po plaži je bil precej dolg, saj sem od tam kjer sem začela do 'konca' plaže potrebovala kar 1h. Mislim pa da bo to odlična proga za tek. Med sprehodom sem ujela celo poroko na plaži.

Plaža - povsod samo mivka :)

Poroka na plaži. 




Ni komentarjev