1. dan: Gremo v ZDA - letališča

Trenutno sedim na letališču in čakam še tretji svoj polet danes, da končno pridem do končne destinacije Myrtle Beach, od koder potem nadaljujem pot, do Garden City kjer bom preživela letošnje poletje in opravljala študentsko delo. Blog o razlogih sem že imela napisanega vendar je očitno ostal doma. :( 

Zakaj sem se odločila za odhod?
Že lani, ko sem prvič izvedela da obstaja možnost poletnega dela v ZDA, se mi je zdelo zanimivo, vendar se potem zaradi izpitov nisem odločila za odhod. Letos pa sem rekla da grem, saj sem vedela da bom z vsemi izpiti opravila pred odhodom, naslednje študijsko leto pa bom koristila absolventa.
Razlog za moj odhod, ni bil to da so se mi ZDA zdele sanjska dežela, ampak zaradi tega ker me že precej časa mika življenje v tujini in bom s tem za 4 mesece dobila priložnost, da vidim kakšno je samostojno življenje, ko nihče ne stoji za tabo, ampak si za vse sam-kuhanje, pranje, zdravnika, banko, denar. Pa seveda tudi zaradi potovanja, da si končno ogledam še kaj drugega kot Evropo. :)

Priprava

Pakiranje je trajalo točno eno uro, ker sem se odločila, da grem zgolj z ročno prtljago, saj se mi ni zdelo smiselno s seboj nositi 3000 stvari. No to se je kasneje izkazalo za manjšo napako, ampak o tem več pozneje. Dva dni pred odhodom sem imela še ustni izpit, prav tako pa sem mogla kupiti še kovček. Pravzaprav sem bila do zadnjega trenutka tako zasedena, da sploh nisem imela časa razmišljati o tem kako se bom imela. 

Letališča

Zame se je odhod začel že ob pol dveh zjutraj, tako da sem sedaj že skoraj 24ur pokonci. Trenutno sem v Atlanti, kjer čakam na let za Myrtle Beach in imam končno brezplačen neomejen wi-fi in lahko pišem tale blog. Moje prvo letališče danes je bilo Zagrebško, kjer je potekalo vse gladko. V Munchen-u pa so se začele 'težave', najprej so me pred vkrcanjem na letalo spraševali, če sem imela stvari vedno pri sebi ali za koga kaj nosim ipd. No in potem so me srečno spustili na letalo. Če sem iz Zagreba prišla vsa navdušena je to navdušenje počasi izhlapevalo. Sploh pa potem, ko je let do Atalante trajal devet ur. Priznam pa da na letalu ni bilo ravno slabo, saj so nas razvajali s hrano, čas pa sem si krajšala z branjem knjige, spanjem in občasnim igranjem igric. Po mirnem letu in prihodu v Atlanto sem morala eno uro čakati za dokončno odobritev vize (to je tisto, ko je tvoja vrsta najpočasnejša in veš da imaš čez dve uri let in ne veš če ti ga bo uspelo ujeti) Ko sem končno dočakala vizo, sem se odpravila naprej na naslednji let. Po naslednji kontroli varnostniku ni bilo jasno kako lahko greš samo z ročno prtljago za 4 mesece v ZDA, sem morala še na 'random check-in' kjer so mi pregledali celotno prtljago. Nazadnje pa me je čakal še klasičen pregled po check-in-u. Če si že skoraj 24h praktično brez pravega spanca postaneš ob vsem tem siten, ker nisi prepričan če ti bo uspelo ujeti let. Ampak očitno imam toliko sreče na svoji strani, saj sem že dobila karto in čakam na let. Moram pa reči, da glede na to da je zame sedaj skoraj polnoči, se mi prav nič ne spi. 


Kaj pa ti, imaš kakšno prigodo z letališča?    

2 komentarja

  1. Zgledaš nevarna. :P
    Sej bo, slab začetek, dober konec!! ;) Izkušnje štejejo. :) Zakaj nisi kaj spala med letom?? :D Malo se le spočij na naslednem. :)

    OdgovoriIzbriši