Sončna sobota in DM tek

Zadnja sobota v maju je kot vedno rezervirana za DM tek, tokrat je bil to moj 3. DM tek in vsakič z drugo družbo deklet. Sama sem se odpravila na 5km preizkušnjo, saj hitreje končaš in lahko tudi hitreje tečeš.

Priprave
Teči začnem konec februarja in vsakič znova ugotovim, da je to prepozno. Mogoče me bo enkrat že izučilo, da se je potrebno tudi pozimi več premikati. DM tek je namenjen aktivnemu druženju in ni toliko poudarka na tekmovalnosti, zato se na mojih tekih nisem preveč pretegnila in sem tekla bolj zase. Udeležila sem se tudi DM-ovih priprav, ki so potekale vsak četrtek, letos sem se jih udeležila 4-krat.
Priprave so super, zato ker te malo bolj preganjajo kot bi sam sebe. Priznam da so mi bili inštruktorji prejšnja leta veliko bolj všeč kot letos. Tedni so od konca februarja hitro minevali in pri meni je bil tek povezan s prostim časom (in koliko sem se v vsem tem času odpovedala FB-ju in ostalim spletnim zasvojevalcem) in dogodki, ki sem se jih želela udeležiti. Upam, da bom poleti bolj pridna in se bom bolje pripravila na Ljubljanski maraton, ki se ga imam namen udeležiti oktobra (na 21 km ali 10 km, nisem se še čisto odločila).

Tek
Zame se je vse začelo v petek, ko sem se odpravila po darilno vrečko. Darilna vrečka vsebuje tekaško majico s štartno številko in ogromno kozmetike, hrane in ostalih testerjev. Uporaben paket z zelo malo promocijskega gradiva in papirjev, ki jih potem samo stran vržeš. Zato zagotovo dobijo velik plus.
V sobot zjutraj sva se dobili s prijateljico in se skupaj odpravili na prizorišče, seveda sem spet 5min zamudila. Po prihodu v Tivoli je bila potrebna celotna organizacija, da smo našle še ostale. Ogrevanje se je sicer začelo že ob 9ih, vendar smo me na ogrevanje prispele nekaj čez 9 in prvo smo se šle slikati, dokler smo izgledale še spočito in 'nezardelo'. Tek se je začel točno ob 10ih in čeprav je bil zelo vroč dan, je bila proga speljana po gozdu in je bil zato tudi tek zelo prijeten, pa tudi izčrpavajoč, če želiš doseči več kot zmoreš. Po teku pa sledi seveda obvezna 'pašta' in nato obisk vseh stojnic sponzorjev in kupovanje, zbiranje vzorčkov in preizkušanje hrane. Potem pa ponovno fotkanje še z ostalimi prijateljicami, ki smo jih naključno srečale.Na koncu pa še žur s Čuki. Na prizorišču smo bile do podelitve nagrad in videle še Tino Maze. Potem pa sva se počasi odpravile domov. 

Z Martino in Valerijo. 

Kao poziranje :D
S Kity in Martino :)

DM-ov paket ali zakaj se splača udeležiti teka :)





Ni komentarjev