Naj izdelki meseca marca in aprila

V marcu in aprilu sem kupila kar nekaj izdelkov, ki jih sedaj pridno uporabljam. Nekateri od njih so me prijetno presenetili, medtem ko so me nekateri nekoliko razočarali na žalost.
L’oreal Paris brow artist plumber
Odločila sem se, da moje obrvi potrebujejo nov pripomoček, ker nočejo stati tako kot si želim in ker sem imela na to maskaro ravno popust, sem sem se odločila da jo preizkusim. In po nekajkratni uporabi sem postala navdušena nad njo. Obrvi z lahkoto oblikuješ in če ne daš preveč izdelka, ti obrvi ostanejo na svojem mestu brez težav, če ga daš pa malo preveč pa se vidijo beli koščki. Redna cena je okrog 7€.


Kiko nail care 3in1 shine
Ko sem nazadnje obiskala Kiko sem si želela kupiti en prozoren podlak in samo ta je bil na voljo. Lak pusti svetleč finish, ki pa ni moteč, razen mogoče za zagrizene ljubiteljice matt efekta. Na žalost pa niti ta lak ni obstal dolgo na mojih nohtih. Cena pa tudi ni visoka, saj stane le okrog 5€.


Kiko primer city filter SPF 50
Ker se bliža poletje in je sonce vedno močnejše sem si omislila tale primer. Na obrazu naredi dobro zaščitno plast, vendar zaradi majhne količine ne doseže napisanega faktorja, zato je še vedno potrebna previdnost pri izpostavljanju soncu. Pri nanosu se ne svaljka, je pa potrebno preden nanesemo puder nekaj časa počakati. Stane okrog 13€ in je za poletne dni zagotovo dobra naložba.


Afrodita 100% SPA mousse za telo
Tole maslo je bilo na moji wish listi in sem si ga kupila takoj, ko sem le lahko. Vendar me na koncu ni tako navdušil. Vonj in mazljivost sta super in se hitro vpija. Zmotila so me zrnca z vit. E, ker se niso najbolj hitro raztopila (in če te zebe in bi se najraje kar najhitreje oblekel to ni najbolj kul). Kar me je pa še najbolj zmotilo je bilo to, da se je izdelek, ko si ga pustil nekaj časa stati na vrhu začel peniti. Cena sicer ni visoka, stane nekaj čez 5€ in ga dobiš v vsaki boljše založeni trgovini.


Kateri je pa tvoj najljubši izdelek, ki si ga kupila nazadnje?



PS. Blog je po skoraj letu dni končno dobil tudi svojo facebook stran in sedaj ga spremljaš tudi tukaj, kjer boš izvedela še kaj zanimivega.

Ančy :)

Ni komentarjev