Čokoladna sladica na hitro

Ugotovila sem, da potrebujem malo pavze od kozmetike in se odločila, da tokrat delim z vami ravno preizkušen recept za brownije. Sama obožujem čokolado in čokoladne sladice, pa vendar se mi ne da vedno peči ali pacati nečesa skupaj. V petek sem po dolgem času spet naredila mafine, a kaj ko jih je že včeraj popoldne zmanjkalo. Danes sem si spet zaželela nekaj sladkega in čokoladnega (taki dnevi pač) sem ugotovila, da bi končno lahko naredila brownie v mikrovalovki - in uspelo je! (In ja z njim se nažiram medtem ko to pišem).


Sama nisem ljubiteljica preveč sladkorja, prav tako se poskušam vsaj malo bolj zdravo prehranjevati (kakšen dan uspe, kakšen pač ne), sem brownie naredila s sukrinom in pirino moko.


In recept:
sestavine:
1 žlica masla, olja(brez močnega okusa, ki bi lahko prevladal, čeprav če si ljubiteljica kokosa lahko uporabiš tudi kokosovo maslo z aromo)
4 žlice moke(sama sem uporabila pirino)
3 žlice sukrina(ali 4 žlice sladkorja)
1 jajce(lahko narediš tudi brez jajca)
1,5 žlice mleka(ali vode ali kave ali …)
1 žlička pecilnega praška
2 žlici kakava - sama sem uporabila približno 30g 70% Gorenjke
Dodaš lahko tudi še za aromo žličko ruma, ekstrakt vanilije, ščepec soli...


Postopek:
V manjši posodi vmešaš jajce in mu, če želiš, dodaš še malo soli. Jajcu dodaš mleko in sukrin (sladkor), premešaš in dodaš moko s pecilnim praškom. Vse to skupaj zmešaš, da dobiš gladko zmes. V manjšo šalico daj maslo in čokolado ter ju segrevaj v mikrovalni pečici pribl. 1min oz. toliko da se maslo stopi, potem pa to mešaj dokler se ne stopi še čokolada. Mešanico vlij k zmesi in dobro premešaj, da se čokolada lepo porazdeli po zmesi. Zmes daj v šalico in segrevaj v mikrovalovni pečici pribl. 2min. Ko boš šalico jemala ven pazi, ker je reeeees vroča.


*Če dodajaš kakav in ne čokolade, dodaj kakav ko dodaš moko. Maslo lahko dodaš na koncu (vseeno ga raztopi) ali pa preden daš moko v zmes.
**Ko boš ‘’pekla’’ svoj brownie, ti bo najprej zeloooo narastel in ko boš odprla mikrovalovko bo v sekundi padel dol.


Dober tek! 




Katera pa je tvoja najljubša sladica?


Ančy:)





2 komentarja

  1. Sladice v mikrovalovni me tako mikajo, ampak po eni strani se bojim, da bi vse popackala, ker bi šlo čez. Koliko veliko skodelico si uporabila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni tole ni šlo čez, je samo narastlo in, in ko sem odprla vrata je tudi padlo nazaj v šalico. Tole je bila šalica za čaj in drži okrog 3dcl :)

    OdgovoriIzbriši