Wish lista za mesec marec

Izpiti se počasi končujejo (končno) in zato bo končno več časa tudi za blog in ostale stvari – jeeej. Seveda se je v času odkar sem pisala zadnjo wish listo spet nabralo kar nekaj izdelkov, ki bi jih rada preizkusila.


Afrodita 100% SPA musse za telo
Tale musse mi je pri srcu predvsem zaradi sladkega vonja po jagodah. Vsebuje tudi kakavovo maslo, ki samo po sebi lepo diši in dobro vlaži kožo. Dodan je pa tudi vitamin E, ki je antioksidant in varuje kožo pred staranjem. Pri njem mi je všeč tudi to, da ne vsebuje parafina. Rada bi ga preizkusila ker me zanima kako hitro se vpije in predvsem kakšen občutek pusti na koži. Tako da to bo zagotovo moj naslednji nakup.


(vir: www.kozmetika-afrodita.com)


Illamasqua Corruptor
V zanjem mejlu od Illamasque je bil ta izdelek omenjen kot njihov najnovejši izdelek  za profesionalno uporabo. Gre za prozoren gel, ki se uporablja na obrazu da mu dodamo svež naraven videz ali moker videz, uporabimo pa ga lahko za glossy efekt na očeh. Njegova cena je precej visoka, saj lonček stane okrog 27€.

(vir: www.Illamasqua.com)
Bourjois Radiance Reveal concealer
Moj zadnja tekoča podlaga je Bourjois Radiance City in se sedaj me mika še korektor iz tele kolekcije,saj so mi všeč odtenki. Tekstura glede na tester je tekoča in rahlo prekrivna in predvsem deluje vlažilno, kar je za predel okrog oči pomembno.


Ančy :)




5 komentarjev

  1. Afroditin mousse si tut js želim preizkusit. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Afroditin mousse je zakon <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjamem ja, zato že komaj čakam, da ga dobim v roke :)

      Izbriši
  3. Mousse je pri meni vsak večer res postal must-have. Neverjetno, kako lepo diši in kako hitro se vpije :)

    OdgovoriIzbriši