Nega kože: Pena za čiščenje obraza

Ker vem da je za lepo in čisto kožo pomembna pravilna nega, pa tudi zdrav življenjski slog, malo pogledam kakšen izdelek izberem. Čeprav se nam zdi, da izdelke za čiščenje nanesemo in potem tudi precej hitro speremo imajo še vedno določen učinek na našo kožo. Pa ne govorim le o tem koliko umazanije sperejo dol, ampak tudi o tem ali nas koža po uporabi zateguje ali pusti prijeten občutek.

Za umivanje obraza imamo več različnih tipov izdelkov – pene, gele, izdelke 3v1 (maska, piling, čistilni gel). Sama se bom v tem blogu osredotočila na dve peni za čiščenje obraza. Pene so mi zelo mi pri srcu saj imam rada tisti kremast občutek, ki ga dajejo, ko jih naneseš na obraz.
Sama ima mešano kožo, zato uporabljam izdelke, ki so namenjeni mešani do mastni koži.

Cetaphil dermacontrol – pena za čiščenje obraza
Pena je namenjena mastni koži, ki je nagnjena k aknam.
Pena kožo temeljito očisti in odstrani vso umazanijo. Po umivanju vsaj mojo kožo rahlo zateguje, dokler ne nanesem na obraz kreme, sicer pa mi je pena zelo všeč. Priporočam jo vsem, ki imate mastno kožo in bi rade po uporabi imele občutek res čiste kože.
Je pa malo dražja in sicer stane okrog 17€, dobiš pa jo v lekarni. Pene se porabi malo,  vsebnik jo vsebuje 236ml, zato jo imaš kar za nekaj časa.
(vir: www.lekarnar.com)


Afrodita Young&Pure čistilna pena
Druga pena, ki mi je tudi pri srcu je Afroditina pena, in sicer sem se odločala ali poskusiti tole, ali peno iz linije Clean phase, vendar sem se odločila, za-to ker je imela manj sestavin. Namreč pena se z obraza spere, zato se mi v teh izdelkih aktivne sestavine ne zdijo ravno smiselne. Sicer pa pena lepo očisti obraz in pusti dober občutek na koži, čeprav se prav tako lahko pojavi rahlo zategovanje.  
Cena je okrog 5€ za 150ml. Dobiš pa jo v drogerijah in boljše založenih trgovinah.



Ni komentarjev