Na testu: Maskara Essence Lash princess volumen

Maskara je eno od ličil, ki ga moramo zelo hitro zamenjati, namreč na vsake 3- 6 mesecev. Kar pa seveda ne predstavlja težave, če rad preizkušaš nova ličila in njen rok uporabnosti tudi izkoristiš kot izgovor za nakup nove. Na mojem seznamu se je tokrat znašla luštna maskara od Essence.


Trditve o maskari:
Maskara naj bi imela posebej oblikovano krtačko – kobra, ki prekrije vsako posamezno trepalnico za dih jemajoč volumen in odlično privihanje.



Uporaba maskare:
Najprej naj povem, da sama uporabim največ dva sloja maskare, saj se mi zdi da pri uporabi več slojev pridejo trepalnice preveč zlepljene. Ta maskara lepo loči trepalnice in jih poudari, ne da pa ekstremnega volumna. Sama imam precej ravne trepalnice in tudi po uporabi maskare kakšnega zelo velikega uvihanja nisem opazila. Po mojih izkušnjah maskara ne naredi tistega, kar bi morala, vendar mi je kljub temu njen efekt všeč, ker ne zlepi trepalnic. Po nekaj urah pa lahko začne puščati črno pod očmi in to je mogoče manjši minus maskare.

Embalaža:
Luštna roza-črna embalaža mi je bila zelo všeč in tudi eden izmed razlogov, da sem maskaro kupila. Poleg tega pa mi je bila všeč tudi krtačka, s katero lahko prideš do vseh trepalnic in pobere ravno dovolj izdelka, da se lahko lepo razmaže po trepalnicah.

Nakup:
Dobila jo boš v vsaki bolje založeni drogeriji, njena cena pa je okrog 3€.

Ponoven nakup:
Glede na ceno maskare in to, da mi je njen efekt na trepalnicah všeč, bi nakup zagotovo ponovila, če ne bi bilo še toliko drugih maskar za poskusiti. 



Ančy ;)

Ni komentarjev