I don't know about you, but I am feeling 22

Ja obožujem Taylor Swift in prav tako sem včeraj praznovala 22ko. Čeprav je bil januar in prav tako bo tudi februar v znamenju učenja za izpite in pisanje le-teh, sem si včeraj vzela čas zase in si spekla torto in praznovala v krogu najbližjih. In top 3 mojega rojstnega dneva?


Torta
Torto si pečem sama, ker je to eden od tistih trenutkov, ko lahko zavzamem kuhinjo in ustvarjam. Čeprav je bila torta najprej zamišljena, da bo imela po vzoru pinteresta na vrhu pentljico, se je zaradi pomanjkanja časa (takrat sem bila še prepričana, da grem v petek na izpit) ideja spremenila in nastala je spodnja podoba. Okus torte: Ogromno čokolade in jagode z maskarponejem.



Uniči ta dnevnik
Vsak, ki me boljše pozna, ve da okrog letam z različnimi zvezki in planerji, na vsakih nekaj mesecev z drugim, ki ponavadi tako ali tako ostane prazen. Tokrat pa sta me prijateljici presenetili z dnevnikom za uničenje. To dnevnik je bil že nekaj časa moja tiha želja, tako da bo zagotovo v naslednjih nekaj mesecih ali letih uničen do konca.




Šminka L'oreal Paris Blake's delicate rose
Za odvisnico od kozmetike, se spodobi da dobi darilo povezano s kozmetiko. In tokrat sem dobila šminko. Tele šminke so me navdušile s svojo obstojnostjo in pigmentiranostjo. Iz te kolekcije imam že rdečo različico, sedaj pa sem dobila še nežno rožnato, ki bo v spomladanskih dneh zagotovo veliko na mojih ustnicah. 



Ančy :)

Ni komentarjev