Top 6 ličil leta 2015

Leto 2015 se hitro bliža koncu in kar nekaj produktov je prišlo v moje roke. Zato je čas, da sem pregledala izdelke, ki so napolnili mojo omaro in se odločila, kateri izdelki so tisti, ki jih največ uporabljam in so me najbolj prepričali.

6. L'oreal šminka color riche pure red lips
Tale šminka v odtenku Blake je z mano že nekaj časa, vendar ne  v uporabi toliko kolikor bi želela, saj trenutno uporabljam Bourjois Rouge Velvet. Šminka zdrži na ustnicah, kar nekaj časa, če jo dovolj fiksiraš. Je malo temenjše (rožnato) rdeče barve in zato odlično pristaja temnolaskam, kot tudi tistim s svetlejšimi lasmi. Je pa seveda zaradi žive barve za drzne punce.



5. Mac concealer select moisturecover
Tale korektor je bil moj prvi Mac-ov izdelek in sem navdušena nad njim, saj kožo navlaži in ne pusti težkega občutka na koži. Vseeno pa je treba biti pri uporabi previden saj hitro zaide v gubice pod očmi, zato ga je potrebno takoj po nanosu fiksirati s pudrom v prahu.

 
4. Kiko eye base mat
Tale primer za senčke me je zelo navdušil, prvič zato, ker je mat, drugič pa, ker zagotavlja res dobro obstojnost senčil na vekah. Nekaj več o njem, pa si lahko prebereš tukaj.

3. Kiko Infinity eyeshadow
Te senčke sem kupila, ker so bile znižane in so bile namenjene za uporabo kot rdečila za lica. Vendar mislim, da bodo prej ali slej končale na očeh, saj so dobro pigmentirane in se lepo blendajo.  Trenutno imam tri, ampak sem prepričana, da se jim bo kmalu pridružila še kakšna. 

2. Illamasqua skin base foundation
Tole je ena najboljših tekočih podlag, kar sem jih poskusila. Ima srednjo prekrivnost, in zato prekrije manjše nepravilnosti in tudi blago rdečico, in je dolgo obstojen (na koži zdrži kar nekaj ur) Je vlažilen puder, ki pa se na mastni koži začne precej hitro svetiti, zato ga je potrebno dobro zafiksirati s pudrom v prahu. 

Top of the top – Viseart paletka
O njej nebi še enkrat pisala, saj sem o njej že razpisala v tem blogu.



In še vsi izdelki skupaj, razen paletke:


Ančy ;)



Ni komentarjev