Srečno 2016 – hvala vam!

Leto 2015 se izteka in v tem času se verjetno večina spomni vseh tistih lepih, pa tudi žalostnih trenutkov, ki so se zgodili v letu 2015. In čeprav se mi je mogoče zdelo, da se to leto ni zgodilo nič posebnega, se je zgodilo veliko čudovitih stvari.

Make-up šola 
Končno sem si uresničila eno izmed svojih želja, ki je tlela v meni kar nekaj časa in sem se na koncu le odločila in opravila tečaj za make-up artistko. Čeprav tega dela trenutno ne opravljam mi ni žal za ta korak. Saj sem poleg vsega znanja, spoznala čudovite osebe in predvsem dobila nove prijateljice.



Blog
Čeprav sem se že prej vsake toliko časa spravila pisati blog na kakšni drugi spletni strani, je to pomenilo dva ali tri bloge in potem konec. Sedaj pa sem se končno lotila bolj redno pisati, čeprav mi še vedno manjka nekaj discipline. Sicer pa blog v novem letu zagotovo čaka kar nekaj lepotnih popravkov, da bo prijetnejši in bolj oseben.
In moj najbolj bran blog v tem letu je bil o maskarah.

Moja paletka
Ena od mojih skritih želja je nekaj časa zagotovo bila tudi Viseart paletka in letos je s pomočjo prijateljice končno prišla v moje roke in jo z velikim veseljem uporabljam in z veliki strahom dajem drugim v roke, da se ji ne bi kaj zgodilo.

Prijateljice
Tudi njih moram omeniti in se jim zahvaliti, ker so mi stale ob strani in me poslušale in prenašale, tudi ko nisem bila najboljše volje in ko je šlo vse narobe. 




Sicer pa hvala vsem bralkam in bralcem mojega bloga in upam, da boste tudi v novem letu kaj pokukali vanj in prebrali kakšen zapis o kozmetiki, knjigah ali projektih, ki se bodo odvijali to leto (teh bo kar nekaj jeeej )

Vsem želim srečno, zdravo, uspešno in ljubezni polno novo leto. Da boste počeli stvari, ki vaš veselijo in s tem vnesli srečo in veselje v svoje življenje ter da boste obdani z ljudmi, ki vas bodo na vaši poti podpirali.




Ančy :)



Ni komentarjev