12 dni do novega leta: December wish list

December se je že dobro prevesil v drugo polovico meseca, ko sem se končno le spravila k pisanju novega bloga. :) Zato jih bo do konca leta toliko več. In sicer začela bom z decembrsko listo želja, ki ne bo vsebovala le lepotnih produktov, ampak se bo vmes skrivala tudi kakšna malo drugačna želja. 


1. Planer teNeuses Fox & friends
Vsaka organizirana punca potrebuje dober planer za vse zapiske. Sama sicer ponavadi ne spadam pod tiste ta pridne, ampak imam kljub majhnemu planerju vedno vse zapisano na 1000 listih, ki jih seveda nikoli ne najdem, ko jih rabim. In upam, da se bom naslednje leto končno poboljšala in si zapisovala vse na eno mesto. Sama sem precej zahtevna glede planerjem in mi redko kateri odgovarja, ali imajo vsega preveč ali pa premalo. Vendar ta planer vseeno spada med tiste klasične, ki pa ima noter dodane še luškane slikice za popestritev. 
Dobiš pa ga v mladinski knjigi in stane okrog 15€. :)

(vir: http://www.teneues.com/)


2. Maskara Diorshow
Že nekaj časa si želim, da bi poskusila vsaj eno od opevanih maskar, ker dokler sam ne poskusiš ne veš ali je res dobra ali ne. In ena od teh je tudi maskara Diorshow. Je pa tudi tvegan nakup, saj maskara stane precej (okrog 30€) za izdelek, ki ga lahko uporabljaš največ 6 mesecev in če ti ne odgovarja ne moreš z njim nič, razen da ga vržeš stran. Tako, da bo ta izdelek še nekaj časa ostal na wish listi. 
(vir: http://www.dior.com/)


3. Tekoča podlaga Bourjois Air mat 
Tekoče podlage so moja skrita obsedenost, saj bi testirala vse, ki mi pridejo pod roke ali slišim o njih. Kot ponosna lastnica kar nekaj tekočih pudrov, pa bi vseeno rada testirala tudi Bourjois Air mat puder za mastno kožo z, kot že ime pove, mat učinkom, saj je moja koža mastna. Njihovi pudri so mi všeč, ker kljub temu, da so 'poceni' niso oranžni, ampak imajo rumen podton, kar meni povsem odgovarja. 

(vir: http://www.bourjois.fr/)


4. Paletka Viseart Nudes Eye Palette 06
No wish lista zagotovo ne more biti brez vsaj ene Viseart paletke. :) Sedaj, ko že imam njihovo mat paletko v naravnih tonih (tukaj si lahko prebereš več o njej) je čas še za svetleče (šimer) naravne tone, da lahko svoj make-up še dodatno popestrim in mu dodam še tisto svetlečo iskrico. 
(vir: https://www.love-makeup.co.uk)

5. Plišasti zajček Jellycat
Tisti ki me poznajo vedo, da sem obsedena s plišastimi igračami. In ja mojo sobo jih krasi kar nekaj. :) Tale zajček pa mi je prvič padel v oči v izložbi v središču Ljubljane in od takrat bi ga rada imela. Problem? Cena. Tale zajček v največji velikosti (cca. 51 cm) stane okrog 80€. Tako, da bo tudi ta še kar nekaj časa na wish listi :(

(vir: http://www.jellycat.com/)



Tole je bilo mojih 5 wish list izdelkov. Upam, da bodo nekateri že kmalu pri meni, predvsem planer, ker se novo leto bliža s svetlobno hitrostjo. :)


Ančy ;)

Ni komentarjev