Top dva kozmetična izdelka

Eko končno sem se spravila, da razvrstim svoje top izbire kozmetičnih izdelkov. Nekatere od teh uporabljam že več časa, spet drugi so novejši in so komaj prišli v mojo zbirko. Sicer pa me kot obsedenko s kozmetiko ne skrbi, da bi mi kadarkoli zmanjkalo izdelkov, ki bi jih želela predstaviti.

Kiko primer za oči
Torej dolgo sem iskala dober primer za oči, saj moje veke vse ''zmastijo'' in je že po kakih dveh urah imam cel zmazek na očeh. Drugi problem  s katerim sem se srečevala, je bil ta so tisti primerji, ki so bili primerne cene imeli večinoma noter dodan svetleč efekt, ki me je motil. Pri Kiku pa si lahko izbereš ali bi pearl ali mat.
Izdelek je v tubici in se včasih malo težko iztisne ven in je svetlo rjave barve.
Da drži kot mora ga je treba nanesti na oči v zadostni količini(ne preveč, pa tudi ne premalo) in ga pustiti 5 minut da se posuši (to je obvezno da je obstojen). 
Njegova obstojnost me je presenetila, namreč v kombinaciji s ''fiksatorjem'' na koncu mi je držal 9ur, medtem ko brez mi je zdržal 4 ure, s tem da sem potem odstranila makeup, tako da končnega časa ne vem :) .   
Za tako obsojnost in predvsem za tako malo porabljenega izdelka, se mi zdi cena okrog 7€ super.
Paziti pa je treba da ne gre na trepalnice, ker se potem zelo težko odstrani z njih.



Ziaja kakavovo maslo za telo
Ker sem se odločila, da moram narediti malo čistke med vsemi izdelki, ki mi že nekaj časa stojijo v omari, sem se odločila, da končno porabim tudi vsa masla in mleka za telo. In tudi to maslo je že nekaj časa stalo v moji omari, čeprav je moje najljubše :)
Prijeten vonj in super mazljiva tekstura, sta odlična sploh za malo bolj suho kože, saj le-to izdatno navlaži. Po nanosu je na koži še nekaj minut masten občutek, potem pa se počasi vpije v kožo.
Čeprav je v imenu kakavovo maslo, pa je kakavovega masla v izdelku precej malo in prevladuje karitejevo maslo, ki ima ravno tako zelo dobre negovalne lastnosti, čeprav ne diši tako lepo kot kakavovo, ki ima vonj po čokoladi.
Tale izdelek pa tudi ni med cenejšimi, saj je cena za 200ml okrog 5€ (vsaj meni se ni zdi ravno poceni) in se precej hitro porabi če ga uporabljaš za celo telo.






Ančy :)








Ni komentarjev