KI na testu: Viseart paletka

Najina ljubezenska zgodba se je začela že pred več kot enim letom, še preden sem sploh imela opravljeno šolo za make-up artista. Prvič sem slišala za tole paletko v eni od Facebook skupin, kjer se profesionalci in make-up naudušenci pogovarjajo o kozmetiki. Ko sem jo videla, sem vedela da jo moram imeti.

Tuji vizažisti so jo opisovali kot eno najboljših paletk, in seveda sem jo morala imeti. Ampak priti do nje je bil kar težka pot. Prva ovira je bila cena, ki se giblje okrog 80-85€ , druga od kje jo dobiti, saj je bila razprodana, ker izdelujejo manjše serije. Torej v tem letu iskanja sem jo našla v ZDA, v Evropi pa le v Nemčiji in Veliki Britaniji ter Franciji, kjer je njihov studio. Nato pa na srečo tudi v Avstraliji od koder je s pomočjo prijateljice končno pripotovala do mene.

In me je paletka tudi v živo navdušila?
Zelooooo. To je do sedaj najboljša paletka, ki sem jo imela v rokah.

In zakaj?
Najprej zaradi definitivno odlične pigmentiranosti, saj lahko senčko naneseš le enkrat in jo potem samo še ''zblendaš'', včasih jo po potrebi še dodaš za bolj intenziven učinek. Torej kot že omenjeno se odlično blenda, in v ker v eni paletki dobiš 12 barv, skupno pa 24g produkta.

Kaj so minusi te paletke?
Definitivno cena, ki je precej visoka, čeprav po mojem mnenju upravičena, za Slovenijo težka dosegljivost, če nisi ravno spreten v spletnem naročanju, bojiš se da se ji bo kaj zgodilo in nanjo zelo paziš ter seveda to da ko jo enkrat poskusiš in vidiš barve še ostalih paletk bi najraje imel vse. Tako da jaz že varčujem za naslednjo. 

Sama imam paletko #1 matte neutrals. In odlično pokrije večino naravnih tonov barv. Paletke so sicer ročno izdelane v Franciji. 
Barve na paletki: od toplih in hladnih rjavih do sivih

Majhna paletka, ki te zagotovo očara. 




Ančy :)



Ni komentarjev